شناسهٔ خبر: 49570015 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها خبر داد:

پرداخت بيش از 2 هزار ميليارد ريال براي هوشمندسازي مدارس

صاحب‌خبر -
پرداخت بيش از 2 هزار ميليارد ريال براي هوشمندسازي مدارس
خبرگزاری آریا- مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از پرداخت 2 هزار و 420 هزار میلیارد ریال برای هوشمندسازی مدارس، تجهیزات آموزشی مدارس و هنرستان‌ها خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، آقای امید حاجتی گفت: بیش از 2 هزار و 420 هزار میلیارد ریال برای خرید تبلت دانش آموزان بی بضاعت، هوشمندسازی مدارس، خرید تجهیزات هنرستان‌ها و مدارس کار و دانش و تامین و تعمیر سیستم سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور پرداخت می‌شود.
حاجتی، افزود: در ارتباط با اجرای بند 39 جدول تبصره 14 لایحه بودجه 1400, این مبلغ به حساب سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور واریز شد تا مشکلات و موانع پیش‌بینی شده در راستای هوشمندسازی مدارس را برطرف و خدمات عادلانه آموزشی برای همه دانش آموزان فراهم کند.
وی تصریح کرد: برای خرید تجهیزات هنرستان‌ها و مدارس کار و دانش مبلغ 660 میلیارد ریال و برای خرید تبلت دانش‌آموزان بی‌بضاعت و هوشمندسازی مدارس 1، 660 میلیارد ریال و برای تامین و تعمیر سیستم سرمایشی و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی 100 میلیارد ریال به نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور پرداخت شده است.
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور اضافه کرد: امیدوار هستیم با این اقدام در شرایط بحرانی کرونا حوزه آموزش بتواند به وظیفه خود عمل نماید و دانش آموزانی که بدلیل نداشتن تبلت از تحصیل بازمانده بودند مجددا به تحصیلات خود ادامه دهند.

نظر شما