به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مجوز تردد بین استانی برای افراد واجد شرایطی که در سامانه "تهران تردد" درخواست خود را ثبت و پیامک تائید دریافت کرده اند، صادر میشود.
شهروندان میتوانند با مراجعه به این سامانه و با انجام مراحل ثبت نام نسبت به دریافت مجوزهای تردد بین استانی خود اقدام کنند.
شرایط و قوانین سامانه ثبت درخواست تردد فرمانداری تهران
زمان اعلام شده برای ثبت درخواست از طریق سامانه تهران تردد فقط از ساعت 7 تا 11 صبح است و غیر از این زمان انجام این کار ممکن نیست؛ همچنین در هر ماه فقط یکبار میتوانید در سامانه درخواست دهید و بیشتر از آن رسیدگی نخواهد شد.
تصویر تمامی مدارک ارسالی باید با فرمت jpg و حجم آن حداکثر 512 کیلوبایت باشد؛ در صورتی که تصویر مدارک با گوشی تلفن همراه عکس برداری شود، باید کیفیت لازم را برای مشاهده داشته باشد و اگر تصاویر مدارک شناسایی ناخوانا باشد، درخواست تایید نخواهد شد.
آن دسته از افرادی که محل کار یا محل اسکان آنها در دو شهرستان مختلف است برای اخذ برگه تردد مدارک زیر را بارگذاری کنند:
تصویر کارت شناسایی وسیله نقلیه یا برگ سبز خودرو، تصویر سند مالکیت منزل یا اجاره نامه، تصویر گواهی محل کار «مانند صفحه اول دفترچه بیمه، کارت شناسایی محل کار یا معرفی نامه با مهر محل کار»، تصویر یکی از قبوض آب، برق یا گاز.
همچنین افرادی که به دلایل پزشکی و درمانی باید در موعد مقرر به مراکز درمانی مراجعه کنند، مدارک زیر را در سامانه بارگذاری کنند:
تصویر کارت شناسایی وسیله نقلیه یا برگ سبز خودرو، تصویر یکی از قبوض آب، برق یا گاز، مدارک پزشکی و درمانی دال بر الزام حضور بیمار در این شهر.
مراحل تکمیل فرم
متقاضیان دریافت مجوز تردد بین استانی پس از تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک مورد نیاز، کد رهگیری را از طریق سامانه و همچنین پیامک دریافت میکنند سپس اطلاعات بارگذاری شده از سوی فرمانداری بررسی و تایید میشود و در ادامه پیامک تأیید نهایی برای متقاضیان ارسال خواهد شد؛ همچنین از طریق پروفایل شخصی خود در بخش پیگیری درخواست میتوانید از وضعیت درخواست مطلع شوید.
در پایان پس از دریافت پیامک تأیید نهایی، باید تاییدیه مجوز تردد را بصورت الکترونیکی در بخش پیگیری در خواست دریافت کنید.
∎
نظر شما