شناسهٔ خبر: 49526351 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

وزیر بهداشت:

خانواده کارکنان بهداشت و درمان واکسينه مي‌شوند/ ايران هفته پيش در ميزان تزريق واکسن کرونا رتبه 3 را کسب کرد

صاحب‌خبر -
خانواده کارکنان بهداشت و درمان واکسينه مي‌شوند/ ايران هفته پيش در ميزان تزريق واکسن کرونا رتبه 3 را کسب کرد
خبرگزاری آریا- وزیر بهداشت بر ضرورت واکسینه شدن خانواده‌های کارکنان بهداشت و درمان در یک تا دو هفته آینده تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، دکتر بهرام عین اللهی در بازدید از مرکز واکسیناسیون بیمارستان شهید لبافی نژاد افزود: افرادی که به صورت مستمر درگیر درمان بیماران کرونایی بودند، ویروس را با خود به خانه بردند و شماری از افراد خانواده آن‌ها مبتلا شدند در همین راستا، دستور داده شد که وابستگان کارکنان بهداشت و درمان در یک تا دو هفته آینده واکسینه شوند.
وزیر بهداشت گفت: به لطف خدا واکسن بسیار زیادی وارد کشور شده است و در همین راستا این امکان وجود دارد که والدین دانش آموزان هم واکسینه شوند.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران هفته پیش در میزان تزریق واکسن کرونا پس از آلمان و فرانسه رتبه سوم را کسب کرد.
دکتر بهرام عین اللهی در دیدار فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: آلمان با 6میلیون دُز مقام اول و فرانسه و ایران با اختلاف کم به ترتیب رتبه های دوم وسوم بیشترین تزریق واکسن در هفته گذشته را در میزان عددی بیش از چهار میلیون از آن خود کردند.
وزیر بهداشت گفت: امروز اعتقاد ماست که ارتش بازویی قوی برای رهبری است و باعث افتخار ملت است که ارتش در این صحنه قرار گرفته است چه در زمان جنگ که دربرابر دشمن ایستادند و چه امروز در زمان صلح که در کنار درد و بلایا در کنار مردم ایستاده اند.
وی گفت:در هیچ کجای دنیا این ارتش مکتبی و ارزشی دیده نمی شود .
وزیر بهداشت افزود: ارتش ما هشت سال در برابر دشمن ایستادند و خار چشم دشمن ماست . ما از این دوستان تشکرمی کنیم که در این بحران نیز کنار مردم هستند.
دکتر عین اللهی با بیان اینکه ما قدرتمندترین نیروهای پزشکی را داریم گفت: قبل از انقلاب می بایست بیماران را به خارج از کشور برای ساده ترین بیماری می فرستادیم اما امروز نیاز به اعزام به خارج نداریم .
وی گفت : این مشکلی که هم برای کرونا بود با همه تحریم ها و ناجوانمردی ها ، پزشکان ما درخشیدند و امروز هم واکسن "فخرا" رونمایی شد.
وزیر بهداشت افزود : با وسعتی که واکسیناسیون درحال انجام است، وزارت بهداشت بویژه در مناطق صعب العبور حتی واکسیناسیون خانه به خانه و در مناطق مرزی هم نیازمند کمک های شما (ارتش)هستیم .
وزیر بهداشت گفت: ان شاءالله این هفته با همکاری همه و مردم، رتبه نخست را از آن خود خواهیم کرد.

نظر شما