شناسهٔ خبر: 49526113 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ادامه درگيري ها در کرانه باختري؛ حمله راکتي از غزه

صاحب‌خبر -
ادامه درگيري ها در کرانه باختري؛ حمله راکتي از غزه
خبرگزاری آریا- نظامیان جنایتکار رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در شهر الطور در شرق قدس اشغالی یورش بردند و سه کودک فلسطینی را نزدیک این بیمارستان بازداشت کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، آخرین تحولات در سرزمین‌های اشغالی فلسطین به شرح زیر است:
-ارتش رژیم صهیونیستی در حساب توئیتری خود از به صدا در آمدن آژیر خطر در جنوب سرزمین‌های اشغالی خبر داد.
ساعاتی پیش هم پس از اعلام به صدا در آمدن صدای آژیر خطر در جنوب مناطق اشغالی فلسطین، رسانه‌های صهیونیستی مدعی رهگیری یک راکت شلیک شده از سمت غزه شدند.
-به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مقر «یتبع» متعلق به مقاومت فلسطین را در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند و پدافند هوایی مقاومت به این حمله پاسخ دادند. جنگنده‌های این رژیم همچنین مناطقی را در شمال نوار غزه هدف قرار دادند.
-خبرگزاری شهاب به نقل از منابع صهیونیستی تصاویری پخش کرد که ترس و هراس شهرک نشینان صهیونیست را در رستوران و کافه‌ای در شهرک سدیروت هنگام به صدا درآمدن آژیر خطر پس از حمله راکتی از نوار غزه نشان می‌دهد.
-خبرگزاری شهاب در خبر دیگری با انتشار تصاویری به شرح زیر از درگیری جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیک گذرگاه «قلندیا» در شمال قدس اشغالی خبر داد.
-به گزارش خبرگزاری شهاب، نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به بیمارستان «المقاصد» در شهر الطور در شرق قدس اشغالی یورش بردند و سه کودک فلسطینی را نزدیک این بیمارستان بازداشت کردند.
-کانال تلگرامی شمس نیوز با انتشار عکسی از کودکان مظلوم فلسطینی نوشت: کودکان فلسطینی در اردوگاه جنین با «زکریا الزبیدی» اسیر تونل آزادی اعلام همبستگی کردند.
-کانال تلگرامی فلسطین الآن با انتشار تصاویری نوشت: نیرو‌های اسرائیلی مانع بازی کودکان فلسطینی در صحن‌های مسجد الاقصی شدند.
-نیرو‌های اسرائیلی پس از یورش به شهرک الطور در شرق قدس اشغالی به بیمارستان المقاصد حمله کردند و در منطقه درگیری‌هایی صورت گرفت.
-میدان القدس همچنین از زخمی شدن رغده ابو الهوی، دختر فلسطینی از ناحیه سر بر اثر اصابت گلوله پلاستیکی هنگام یورش نیرو‌های اسرائیلی به شهرک الطور خبر داد.
-کانال تلگرامی شبکه تلویزیونی قدس به نقل از منابع محلی اعلام کرد: در درگیری‌های شهرک «الطور» در قدس اشغالی چند نظامی اسرائیلی زخمی و سه جوان فلسطینی هم بازداشت شدند.
-کانال تلگرامی شبکه خبری قدس با انتشار تصاویری از درگیری در ورودی شمالی شهر بیت لحم خبر داد و اعلام کرد نیرو‌های اسرائیلی گاز اشک آور شلیک کردند.
-رسانه‌های رژیم صهیونیستی ادعا کردند در اولین ساعات بامداد روز دوشنبه هیچ عبوری از مرز لبنان و سرزمین‌های اشغالی ثبت نشده بلکه یک نفر از طرف خاک لبنان به دیوار حائل نزدیک شده و پس از شلیک منور فرار کرده است. این رسانه‌ها مدعی شدند شخص مورد نظر به طرف لبنان بازگشته است و نهاد‌های امنیتی در حال تحقیق هستند که آیا او موفق به عبور از مرز شده است یا خیر.
در همین حال خبرگزاری شهاب نیز به نقل از رسانه‌های لبنانی اعلام کردند ارتش این کشور یک تبعه سوری را که قصد نفوذ به سرزمین‌های اشغالی داشته، بازاشت کرده است.
-کانال تلگرامی شبکه تلویزیونی قدس به نقل از یک خبرنگار اسرائیلی اعلام کرد: شمار مصدومان فرار به سمت پناهگاه‌ها در سدیروت به هفت نفر رسید که یکی از آن‌ها عضو شورای یک شهرک است.
ادامه درگیری ها در کرانه باختری؛ حمله راکتی از غزه-کانال تلگرامی میدان القدس با انتشار عکسی از شدت جراحت یک جوان فلسطینی بر اثر حمله نیرو‌های اسرائیلی به «وسیم کلیب» جوان فلسطینی هنگام بازداشت خبر داد.
-ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد به علت گزارش‌های مشکوک درباره تلاش یک شخص برای فرار به لبنان، در مرز با این کشور گلوله‌های منور شلیک کرده است.
-کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب با انتشار ویدئویی اعلام کرد: این تصاویر به ادعای رسانه‌های اسرائیلی، لحظه شلیک موشک از نوار غزه به سمت سدیروت را نشان می‌دهد.
-منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند: دو شهرک نشین هنگام فرار به سمت پناهگاه پس از شنیدن صدای آژیر هشدار به دنبال حمله موشکی از غزه، زخمی شدند.
-کانال تلگرامی فلسطین الآن با انتشار این ویدئو به نقل از کانال 13 رژیم صهیونیستی اعلام کرد: سامانه گنبد آهنین یک موشک را که از غزه به سدیروت شلیک شد، رهگیری کرد.
-به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، رسانه‌های اسرائیلی مدعی شدند سامانه گنبد آهنین با یک راکت شلیک شده از نوار غزه به شهرک صهیونیست نشین سدیروت مقابله کرده است.
-شبکه تلویزیونی الجزیره از شینده شدن صدای انفجار در شهرک‌های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه به علت فعال شدن سامانه گنبد آهنین خبر داد.
-شبکه تلویزیونی الجزیره از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه از جمله سدیروت خبر داد.
-کانال تلگرامی فلسطین پست از استقرار گسترده نیرو‌های اسرائیلی در شهرک اکسال در جنوب شرق شهر الناصره خبر داد. فلسطین پست همچنین اعلام کرد میان شماری از جوانان فلسطینی و نیرو‌های اسرائیلی در روستای الطرم در جنین درگیری صورت گرفت.

نظر شما