شناسهٔ خبر: 49477659 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

اصلاح‌طلبان: به افغانستان نمی‌رویم در تهران مناظره می‌کنیم

مشرق/ وقتی یک جریان سیاسی معتقد است که باید در مقابل آمریکا همچون «برده ای در مسلخ» و «بره ای در مذبح» باشیم، باید هم این چنین برای منافع ترامپ و بایدن و پمپئو و بلینکن و هیلاری کلینتون و...یقه چاک کند.

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند:

روزنامه شرق  در مطلبی با عنوان «تشکیل ‌تیپ اصلاحاتیون! » نوشت: «اخیرا حسین شریعتمداری...در یادداشتی به کنایه نوشته است: "اکنون که آمریکا در افغانستان با شکست مفتضحانه‌ای روبه‌رو شده، فرقه سیاسی غرب‌گرا برخلاف سروصدای قبلی که سوریه و عراق و داعش به ما چه ربطی دارد، امروز جیغ می‌کشند که چرا علیه طالبان (به نفع آمریکا) وارد جنگ نمی‌شویم!؟ حالا یک پیشنهاد منطقی و همه‌پسند در میان است و آن اینکه یک تیپ از مدعیان اصلاحات تشکیل شود؛ "تیپ اصلاحاتیون" تحت عنوان تیپ اصلاحاتیون به افغانستان بروید"».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «مصطفی کواکبیان در توییتی نوشت:"به جناب شریعتمداری که خواستار حضور اصلاح‌طلبان در پنجشیر شده، می‌گویم احمد مسعود کمک نظامی در میدان را نخواسته، بلکه حمایت در عرصه دیپلماسی مطرح است که آن را هم دریغ کردید! مگر در مقابله با تروریسم باید فرقی بین افغانستان و سوریه باشد؟ جناب‌عالی را به مناظره در صداوسیما دعوت می‌کنم".»

اصلاح‌طلبان: به افغانستان نمی‌رویم در تهران مناظره می‌کنیم/ سانسورچی‌ها به «جمعه‌های خدمت» هم رحم نکردند

یکی از ویژگی های اصلی جریان تندرو اصلاح طلب، تناقض های فاحش این طیف است. چرا این طیف تناقض های فاحش دارد!؟ به این دلیل که اختیارش دست خودش نیست، وقتی قرار است همراستا با کاخ سفید عمل کنی، ناچار به تناقض گویی های عجیب و غریب می رسی.

در مقطعی که جوانان غیور و دلاور ایرانی، بینی تروریست های تکفیری داعش را در عراق و سوریه به خاک مالیدند، در این سو افراطیون اصلاح طلب ژست کارشناس به خود گرفته و مدعی شدند که چرا با داعش می جنگید، با این گروهک تروریستی مناظره کنید!

اگر مدافعان حرم و سربازان حاج قاسم نبودند، تروریست های وحشی داعشی در کوچه و خیابان های تهران و همدان و کرمانشاه، جولان داده و با چراغ سبز دولت تروریست آمریکا، جنایت های بی شماری مرتکب می شدند.

تناقض گویی فاحش کار را به جایی می رساند که جماعتی که دیروز شعار می داد «نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران» و تاکید داشت که بجای جنگ، باید همواره از ابزار مذاکره استفاده کنیم، حالا فریاد وامصیبتا سر داده که چرا ایران به درگیری نظامی در افغانستان اقدام نمی کند!؟

وقتی یک جریان سیاسی معتقد است که باید در مقابل آمریکا همچون «برده ای در مسلخ» و «بره ای در مذبح» باشیم، باید هم این چنین برای منافع ترامپ و بایدن و پمپئو و بلینکن و هیلاری کلینتون و...یقه چاک کند.

واقعیت این است که جریان تندرو اصلاح طلب نه نگران مردم افغانستان است و نه دلواپس پنجشیر و کابل. این طیف حتی برای منافع ملی و عزت مردم ایران هم تره خرد نمی کند.

 

نظر شما