شناسهٔ خبر: 49473519 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

در پی بازداشت اسرای فلسطینی؛

هشدار مجدد مقاومت به رژیم صهیونیستی/ احتمال ازسرگیری درگیری در غزه طی روزهای آینده

گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه مجددا به رژیم صهیونیستی هشدار داده و اعلام کردند مهلت داده شده برای لغو محاصره غزه رو به پایان است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه مجددا به رژیم صهیونیستی هشدار داده و اعلام کردند مهلت داده شده برای لغو محاصره غزه رو به پایان است.

 

روزنامه الایام فلسطین به نقل از یک منبع موثق آورده است که مصر روز گذشته به گروه‌های مقاومت ابلاغ کرده که نهایت فشارها را بر رژیم صهیونیستی برای توقف تجاوزات علیه اسرای فلسطینی وارد خواهد کرد.

 

گروه‌های مقاومت چند روز پیش در پیامی شدیداللحن به مصر هشدار دادند که در صورت ادامه محاصره غزه و تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه اسرا، آرامش نسبی حاکم بر مرزهای این باریکه برهم خورده و تنش و درگیری با این رژیم را  ازسرخواهند گرفت.

 

منبع مذکور اشاره کرد که گروه‌های مقاومت اعلام کردند که مهلت داده شده به رژیم صهیونیستی برای لغو محاصره در پاسخ به تجاوزات این رژیم علیه اسرا، از 15 ماه جاری به 12 همین ماه کاهش یافته است.

 

این منبع همچنین تاکید کرد که در صورت هرگونه آسیب به 6 اسیر فراری از زندان جلبوع، اوضاع در مرزهای غزه ملتهب شده و درگیری‌ها ازسرگرفته خواهد شد.

 

روزنامه الایام به نقل از این منبع آورده است که گروه‌های مقاومت همچنان خویشتن‌داری به خرج می‌دهند به امید اینکه تلاش‌های مصر نتیجه داده و اوضاع به سمت جنگی دیگر پیش نرود.

 

احتمال ازسرگیری درگیری در غزه طی روزهای آینده

 

در حالی که مقاومت فلسطین امروز شنبه از طریق مصر به رژیم صهیونیستی هشدار داده که اگر تا فردا محاصره غزه را لغو نکند و به تعهدات خود در جریان توافق آتش‌بس در غزه عمل نکند، ممکن است تنش و درگیری در مرزهای غزه ازسرگرفته شود، این رژیم هم اعلام کرده که هرگونه شلیک راکت به سمت اراضی اشغالی، به عملیات نظامی علیه غزه منجر خواهد شد.

 

پایگاه خبری حدشوت اسرائیل تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در پیامی به مصر اعلام کرده که اگر طی روزهای آینده حملات راکتی از غزه به اراضی اشغالی ازسرگرفته شود، ارتش عملیات نظامی گسترده‌ای را علیه این باریکه آغاز خواهد کرد.
 

انتهای پیام/م.ت/

نظر شما