شناسهٔ خبر: 49463230 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

توضیحات قوه قضاییه درباره مرخصی «حسین فریدون» و «هادی رضوی»

صاحب‌خبر -

شفقنا- خبرگزاری میزان درباره مرخصی هادی رضوی از محکومان اقتصادی اعلام کرد: وی قبل از انتشار خبر مرخصی اش در زندان به سر می‌برد و مرخصی قبلی او به دلیل قانونی لزوم رد مال بوده است که بخش قابل توجهی از رد مال نیز در همین مرخصی انجام شده است.

به گزارش شفقنا از میزان، حسب اطلاع از دادستانی تهران نسبت به وضع دو تن از محکومان اقتصادی، هادی رضوی قبل از انتشار خبر مرخصی اش در زندان به سر می‌برد و فریدون نیز در مرخصی درمانی است و با توجه به تجویز پزشکی قانونی، وی تحت درمان و مداوا قرار دارد.

بنا به این گزارش، در پی انتشار اخباری در فضای مجازی در مورد مرخصی دو تن از محکومان اقتصادی، مرکز رسانه قوه قضاییه از دادستانی تهران کسب اطلاع کرده و در نهایت مشخص شد که هادی رضوی قبل از انتشار خبر مرخصی اش، در زندان به سر می‌برد و شایعه خارج از زندان بودن وی صحت ندارد؛ مرخصی قبلی وی نیز به دلیل قانونی لزوم رد مال بوده است.

به گزارش میزان، هادی رضوی در مدتی که پیش‌تر در مرخصی به سر می‌برد، بخش قابل توجهی از رد مال را انجام داده است.

حسب اطلاع از دادستانی تهران، حسین فریدون نیز در مرخصی استعلاجی و درمانی به سر می‌برد و با توجه به تجویز پزشکی قانونی، وی تحت درمان و مداوا قرار دارد؛ لذا مقرر شده که پس از اقدامات درمانی به زندان برای ادامه تحمل حبس عودت داده شود.

نظر شما