شناسهٔ خبر: 49463155 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

ارتش اسرائیل مدعی رهگیری یک راکت از نوار غزه شد

صاحب‌خبر -

شفقنا- ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک راکت پرتاب شده از نوار غزه به سمت سرزمین هالی اشغالی را رهگیری و منهدم کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از بخش عربی خبرگزاری «آناتولی» ترکیه (AA)، ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (شنبه) اعلام کرد که آژیرهای هشدار در منطقه «اشکول» در جنوب سرزمین های اشغالی به صدا درآمده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه نیز با صدور بیانیه ای در پیگیری فعال سازی آژیرهای هشدار در جنوب سرزمین های اشغالی، ادعا کرد که یک راکت از نوار غزه پرتاب شده با این حال سامانه دفاع هوایی «گنبد آهنین» آن را رهگیری کرده است.

شایان ذکر است که راکت مذکور به دنبال دستگیری دوباره دو تن از شش اسیر فلسطینی حادثه چند روز پیش فرار از زندان «جلبوع» در شمال سرزمین های اشغالی به عنوان امنیتی ترین زندان رژیم صهیونیستی، پرتاب شده در حالی که تاکنون هیچ یک از احزاب و گروه های مقاومت در نوار غزه، مسئولیت شلیک آن را بر عهده نگرفته است.

این در حالی است که پلیس رژیم صهیونیستی ساعتی پیش با صدور بیانیه ای تایید کرده بود که نیروهای آن، دو تن از اسیران فلسطینی فراری از زندان جلبوع به نام های «محمد عبدالله عارضه» ۴۶ ساله و «یعقوب محمود قادری» ۴۹ ساله که هر دو از اهالی استان «جنین» در شمال کرانه باختری رود اردن، محکوم به حبس ابد و عضو جنبش جهاد اسلامی هستند را در حومه شهر اشغالی «ناصره» در شمال سرزمین های اشغالی دستگیر کردند.

خبر اصلی را در آناتولی ببینید

نظر شما