شناسهٔ خبر: 49456221 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

برای جلوگیری از راهپیمایی حمایت از اسرا:

اشغالگران صهیونیست به مسجد الاقصی حمله کردند

اشغالگران صهیونیست امروز برای جلوگیری از برگزاری راهپیمایی حمایت از اسرای فلسطینی به مسجد الاقصی حمله ور شدند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی ظهر امروز جمعه در پی تظاهرات مسالمت آمیز مردم قدس که در حمایت از اسرای فلسطینی و محکومیت اقدامات سرکوبگرانه اشغالگران در حق آنها برگزار شده بود به محوطه های اطراف مسجد الاقصی حمله کردند.

 

منابع محلی خبر دادند ده ‌ها نفر از نظامیان رژیم صهیونیستی و عوامل پلیس به مسجد الاقصی حمله کرده و این حملات بر صحن قبة الصخره و اطراف مصلی باب الرحمه متمرکز بوده است. اشغالگران تلاش کردند از برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز حمایت از اسرا جلوگیری به عمل آورده و برای این منظور اقدام به تقویت نیروی نظامی در اطراف مسجد الاقصی کردند.

 

مشارکت کنندگان در این تجمع اعتراضی ضمن برافراشتن پرچم های فلسطین و در دست داشتن تصاویر اسرا شعارهایی در حمایت از آزادی اسرا و محکومیت شرایط وخیم زندان های رژیم صهیونیستی و سرکوب پیاپی اسرا در 4 روز گذشته سر دادند.

 

اشغالگران صهیونیست امروز در مقابل باب الاسباط یکی از دروازه های ورودی مسجد الاقصی ایست و بازرسی برگزار نموده و نسبت به کنترل کارت هویت نمازگزاران اقدام کردند.

 

مردم شهر قدس امروز همراه با دیگر مناطق کرانه باختری و در پاسخ به دعوت نیروهای ملی و اسلامی برای حمایت از مقاومت مسالمت آمیز مردم و پیروزی اسرا و مخالفت با ادامه سرکوب آنان این راهپیمایی را برگزار کردند.

 

زندان های رژیم صهیونیستی از چند روز گذشته شاهد سرکوب و تنش های شدید شبانه روزی بوده است چرا که اشغالگران صهیونیست پس از موفقیت عملیات ۶ اسیر فلسطینی در دوشنبه گذشته برای فرار از زندان جلبوع اقدامات سرکوبگرانه ای علیه اسرای فلسطینی انجام داده اند.

 

انتهای پیام/ح.ع/

نظر شما