شناسهٔ خبر: 49455562 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

وزیر جنگ رژیم صهونیستی مطرح کرد:

نگرانی از بروز تنش امنیتی در تجمعات حمایت از اسرای فلسطینی/ضرورت ادامه همکاری های امنیتی با تشکیلات خودگردان

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز نسبت به عدم بروز هر گونه تنش امنیتی در اعترضات مردمی فلسطینی ابراز امیدواری کرده و ادامه همکاری با تشکیلات خودگردان برای یافتن اسرای فلسطینی را مورد تاکید قرار داد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز جمعه در پی دعوت نیروهای فلسطینی برای تظاهرات در حمایت از حقوق اسرای فلسطینیان در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی نسبت به بروز هر گونه تنش امنیتی اظهار نگرانی کرد.

 

پایگاه خبری واللا اعلام کرد گانتز در خصوص مساله فرار 6 اسیر فلسطینی از زندان جلبوع گفت: دیر یا زود در نهایت ما آنها را بازداشت کرده و به زندان برمی ‌گردانیم، ما باید متوجه باشیم که 6 نفر در بین میلیون ها نفر مخفی شده‌ اند، امیدوارم که امروز با آرامش به پایان برسد اما ارتش برای هر تغییر و تحولی آمادگی دارد و همکاری های امنیتی اسرائیل با تشکیلات خودگردان همچنان ادامه دارد.

 

وی افزود: ما عملیات جستجوی اسرای فلسطینی را ادامه داده و امنیت منطقه را تضمین می کنیم و همانطور که گفتم همکاری با تشکیلات خودگردان برای موفقیت در این خصوص ضروری است، به ویژه در سطح همکاری های اطلاعاتی و حتی همکاری های عملیاتی میدانی و به هر صورت این همکاری ها ادامه پیدا خواهد کرد.

 

لازم به ذکر است گروه‌های مختلف فلسطینی از جمله حماس مردم را به حضور در تظاهرات امروز علیه نقض حقوق اسرای فلسطینی و حمایت از 6 اسیر فلسطینی دعوت کرده اند.

 

همچنین جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، دفتر رسانه ای گروه های مقاومت فلسطین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین، جنبش آزادی ملی فلسطین (فتح) نیز در بیانیه هایی خواستار حضور مردم فلسطین در مراسم امروز برای حمایت از اسرای قهرمان فلسطینی و محکومیت اقدامات اشغالگران علیه اسرای فلسطینی شدند.

 

انتهای پیام/ح.ع/

نظر شما