شناسهٔ خبر: 49453316 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

رسانه های رژیم صهیونیستی:

هنگام فرار اسرای فلسطینی سرباز برج نگهبانی نزدیک تونل خروج خواب بوده است

رسانه های عبری زبان اعلام کردند هنگام فرار 6 اسیر فلسطینی از زندان جلبوع سرباز برج نگهبانی نزدیک تونل خروج خواب بوده و این در حالی است که برخی رسانه ها اعلام کرده اند در زمان فرار هیچ نگهبانی در آن برج حضور نداشته است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت از افتضاح جدید اداره امور زندان های رژیم صهیونیستی در زندان جلبوع خبر داد که دوشنبه گذشته شاهد فرار 6 اسیر فلسطینی از طریق تونل حفر شده از زیر این زندان فوق پیشرفته بود.

 

این روزنامه عبری زبان اعلام کرد افتضاح جدید اداره امور زندان های رژیم صهیونیستی آن است که در برج نگهبانی که در کنار دریچه تونل حفر شده توسط ۶ اسیر فلسطینی قرار داشته در زمان فرار اسرا نگهبانی حضور نداشته است.

 

این روزنامه صهیونیستی ادامه داد تاکنون دلیل عدم حضور نگهبان در این برج مشخص نشده است که می تواند دلایل امنیتی - تاکتیکی یا کمبود بودجه برای تامین نگهبان مورد نیاز و یا هر مساله دیگری داشته باشد.

 

یدیعوت آحارونوت افزود نگهبانی که ادعا می ‌شود هنگام فرار ۶ اسیر فلسطینی خواب بوده و در بالاترین نقطه برج و در کنار جاده قرار داشته و هیچ تسلطی بر دریچه خروجی تونل نداشته است.

 

این در حالی است که رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد تحقیقات به عمل آمده نشان می دهد که اداره امور زندان های این رژیم دو هفته قبل بازرسی های سرزده ای از زندان جلبوع انجام داده است.

 

از سوی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد مامور زندان اعتراف کرده در یکی از برج ‌های نگهبانی زندان خواب بوده و با شنیدن صدایی از خواب بیدار می‌شود اما چیزی نمی بیند و دوباره به خواب می رود.

 

این شبکه افزود برج نگهبانی در کنار دریچه خروجی تونل حفر شده توسط اسرای فلسطینی قرار داشته است.

 

انتهای پیام/ح.ع/

نظر شما