شناسهٔ خبر: 49450608 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

رسانه های عبری زبان خبر دادند:

آمادگی پلیس و ارتش برای مقابله با وخامت اوضاع در روز خشم فلسطینی

رسانه های عبری زبان اعلام کردند پلیس و ارتش رژیم صهیونیستی برای هر گونه تشنج اوضاع امنیتی در روز خشم فلسطینی در آماده باش کامل قرار دارند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد پلیس و ارتش آماده هر گونه اعمال خشونت لازم علیه تحرکات امروز فلسطینیان در قدس و مرزهای غزه هستند.

 

این شبکه تلویزیونی افزود همزمان فرمانده منطقه جنوبی و مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی پیش‌ بینی کرده اند بازداشت اسرای فرار کرده از زندان جلبوع می‌ تواند به درگیری های گسترده در قدس، کرانه باختری، مرزهای غزه و حتی مرزهای لبنان منتهی شود.

 

شبکه صهیونیستی کان رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد ارتش اسرائیل مرخصی تمام نظامیان را لغو کرده تا آمادگی لازم برای هرگونه وخامت اوضاع امنیتی امروز آماده باشند.

 

این شبکه افزود ارتش اسرائیل به این بهانه که بر اساس برخی ارزیابی ها اسرای فرار کرده از زندان جلبوع به مناطق شمالی کرانه باختری رسیده‌ اند تمام مرخصی های نظامیان خود را لغو کرده است.

 

شبکه کان ادامه دارد شکی نیست که اسرا از کمک ساکنان عرب داخل اراضی اشغالی همزمان با جستجوی گسترده نیروهای اسرائیلی در شمال به ویژه در منطقه العفوله و بازرسی خودروها استفاده کرده‌ اند.

 

این شبکه عبوی زبان اعلام کرد برخی از احتمالات بیانگر آن است که این ۶ اسیر به سه دسته تقسیم شده و هر کدام از آنها به سوی الجلیل، کرانه باختری و اردن حرکت کرده اند.

 

در بخش دیگری از این گزارش آمده است فرماندهی ارتش اسرائیل در مناطق جنوبی و مرکزی اراضی اشغالی احتمال بروز وخامت اوضاع امنیتی گسترده در صورت عدم بازداشت مجدد اسرا را پیش بینی کرده اند. علاوه بر آنکه بر آمادگی کامل ارتش در کرانه باختری برای مقابله هر گونه تشنج آفرینی در روز خشم فلسطینی که جنبش حماس تحت عنوان «انتفاضه اسرا» از مردم برای حضور در آن دعوت نموده تاکید کرده است.

 

روزنامه معاریو نیز در گزارشی از آماده باش درجه 3 پلیس رژیم صهیونیستی که یک درجه با آماده باش کامل فاصله دارد برای جستجو و بازداشت مجدد 6 اسیر فلسطینی خبر داد.

 

انتهای پیام/ح.ع/

نظر شما