شناسهٔ خبر: 49421627 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تجليل شهرداري تهران از افتخار آفرينان پارالمپيک 2020 توکيو/ استقبال شهروندان تهراني از قهرمانان تيم ملي واليبال نشسته کشورمان

صاحب‌خبر -
تجليل شهرداري تهران از  افتخار آفرينان پارالمپيک 2020 توکيو/ استقبال شهروندان تهراني از قهرمانان تيم ملي واليبال نشسته کشورمان
خبرگزاری آریا- آخرین گروه از کاروان ورزشکاران پارالمپیک 2020 توکیو  در میان استقبال باشکوه مردم و با حضور "حمید سجادی" وزیر ورزش و جوانان، "سیدرضا صالحی امیری" رییس کمیته ملی المپیک، "امیر محسنی" مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و جمعی از مدیران ورزشی وارد کشور شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، "امیر محسنی" مدیرعامل سازمان ورزش در این آیین به نمایندگی از شهردار تهران از افتخار آفرینان پارالمپیک و اعضای تیم ملی والیبال نشسته تجلیل و پیام تبریک شهردار تهران به قهرمانان پارالمپیکی را ابلاغ کرد.
در رقابت های پارالمپیک 2020 توکیو، ورزشکاران کشورمان موفق به کسب 24 مدال طلا، نقره و برنز شدند که 6 مدال توسط ورزشکاران تهرانی کسب شد. "صادق بیگدلی" عضو تیم ملی والیبال نشسته و رییس اداره ورزش شهرداری منطقه 17 تهران نیز مورد استقبال گرم مدیران وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و سازمان ورزش شهرداری تهران قرار گرفت.
"امیر محسنی" مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به مدال آوری تیم والیبال نشسته ایران در رقابت های پارالمپیک 2020 توکیو گفت: این کاروان جانبازان و معلولان یکی از پر افتخارترین کاروان های کشورمان در این دوره از رقابت ها بود و با 12 مدال طلا، 11 مدال نقره و یک مدال برنز نام آور شدند و این در حالی بود که یک بانوی ورزشکار را نیز در این کاروان داشتیم.
وی با اشاره به اینکه در این کاروان 6 نفر از ورزشکاران تهرانی را نیز داشتیم، افزود: صادق بیگدلی که عضو تیم ملی پارالمپیک بود، کارمند شهرداری منطقه 17 و‌ رییس اداره ورزش و تربیت بدنی این منطقه است.
محسنی با بیان اینکه امروز از طرف شهردارتهران به استقبال تیم ملی آمدم، گفت: شهروندان تهرانی قهرمانان شهرشان را مورد استقبال چشمگیری قرار دادند و امیدواریم این پیروزی ها تداوم داشته باشد.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: در شهرداری تهران معرفی رسالت استعدادهای شهر تهران را داریم و از طریق محلات پایتخت این کار را ادامه خواهیم داد.

نظر شما