شناسهٔ خبر: 49403152 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اخبار و شایعات باشگاه پرسپولیس؛

صدری سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس شد/ نگرانی بابت پرونده کالدرون/ حسینی و فرجی زوج خط دفاعی

صاحب‌خبر -
صدری سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس شد/ نگرانی بابت پرونده کالدرون/ حسینی و فرجی زوج خط دفاعی
خبرگزاری آریا- عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از انتخاب مجید صدری به عنوان سرپرست موقت این باشگاه خبر داد.
به گزارش آریا، پس از قبول استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس از سوی وزارت ورزش و جوانان، اعضای هیات مدیره این باشگاه سیدمجید صدری را به عنوان سرپرست پرسپولیس انتخاب کردند. این تصمیم در مجمع باشگاه پرسپولیس اتخاذ شده و مورد موافقت حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان هم قرار گرفته است. غلامعلی محمدعلیپور، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این موضوع گفت:
حمید سجادی در اقدامی قانونی انتخاب سرپرست باشگاه را به عهده خود هیات مدیره گذاشت و هیچ دخالتی در این موضوع نکرد. اعضای هیات مدیره هم به این نتیجه رسیدند صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس شود تا در آینده برای انتخاب مدیرعامل تصمیم بگیریم. البته احساس می‌کنم فعالیت صدری به عنوان سرپرست باشگاه زیر دو سه ماه نباشد.
با جدایی سمیعی از پرسپولیس هنوز مشخص نیست وضعیت مالی بازیکنان چه خواهد شد. با اینکه بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس، جعفر سمیعی را مدیر قابلی قلمداد کرده و امیدوار بودند او در پرسپولیس بماند اما بیشتر از آن نگران مطالبات معوقه خود بودند و اکنون این ابهام را دارند که با جدایی سمیعی تکلیف مطالبات معوقه و مسائل مالی آن ها چه خواهد شد.
همان طور که در جریان هستید سرخ ها در حالی خود را آماده بازی با استقلال تاجیکستان می کنند که هنوز 20 درصد مطالبات فصل قبل، پاداش‌ها و آپشن‌های‌ سرخ ها از فصل قبل باقی مانده است. سمیعی آخرین باری که در تمرین پرسپولیس حاضر شده بود صراحتاً گفته بود هیچ پولی در کار نیست اما تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا آپشن‌های قراردادها و پاداش بردها را تا اول مهرماه پرداخت کند اما حالا با استعفایش باعث نگرانی مربیان و بازیکنان شده است. تمام نگرانی گل محمدی و شاگردانش این است صدری به عنوان سرپرست جدید باشگاه نتواند به وعده سمیعی عمل کرده و آنها بدون تسویه حساب فصل قبل وارد فصل تازه لیگ برتر شوند.
در حالی که علی نعمتی بازیکن مورد علاقه یحیی گل محمدی است و احتمالا در فصل آینده یکی از مهره های کلیدی سرخ ها محسوب خواهد شد اما به نظر می رسد با توجه به این که نعمتی هنوز با دیگر بازیکنان خط دفاعی هماهنگ نشده قرار است در بازی با استقلال تاجیکستان روی نیمکت بنشیند. تا پیش از این پیش بینی می شد نعمتی در ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان حضور داشته باشد اما خلاف پیش بینی ها این بازیکن از شانس کمی برای فیکس بازی کردن در بازی آسیایی سرخ ها برخوردار خواهد بود و قرار است سیدجلال حسینی کنار فرشاد فرجی مقابل استقلال تاجیکستان بازی کند.
سیدجلال که با تصمیم یحیی گل محمدی در چهار بازی آخر تیمش در لیگ بیستم نیمکت‌نشین بود و این پیش بینی را به وجود آورد که در لیگ بیست و یکم کمتر از او بازی گرفته خواهد شد، با توجه به ناهماهنگی ابراهیمی و نعمتی با دیگر بازیکنان قرار است باز هم نقش لیدر خط دفاعی را برعهده بگیرد و کنار فرجی به میدان برود. 
آخرین بار کاپیتان پرسپولیس در اهواز مقابل فولاد بازی کرد و حالا بعد از دو ماه و 8 روز قرار است در ترکیب اصلی بازی کند و این بار کنارش کنعانی نیست و فرجی حضور خواهد داشت. در لیگ قبلی و در غیاب سیدجلال در 4 بازی آخر، فرجی کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان به میدان رفت. از این رو به نظر می رسد پروژه یحیی برای اضافه شدن علی نعمتی به خط دفاعی و بازی کنار فرشاد فرجی به بعدا موکول می شود.
پرسپولیسی ها در نهایت پس از تلاش های زیاد، هنوز موفق به پرداخت بدهی کالدرون نشدند. در حالی که تنها دو روز به پرداخت بدهی کالدرون فرصت باقی مانده، باشگاه پرسپولیس نه مدیرعامل دارد و نه سرپرست. از این رو سرخ ها باید به طور قطع در انتظار حکم فیفا به واسطه پرداخت نشدن بدهی کالدرون و دستیارش باشند. طی دو روز آینده این حکم اعلام شده و باید دید FIFA چه احکامی را برای قهرمان پنج دوره پیاپی لیگ ایران صادر خواهد کرد. بدهی کالدرون و خواکین به جا مانده از زمان دوران مدیریت محمدحسن انصاری فرد است که تاکنون پرداخت نشده است. یکی از احکامی که احتمالا فیفا در نظر خواهد گرفت، محرومیت سرخ پوشان است.

نظر شما