شناسهٔ خبر: 49393686 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

حزب الله فرار اسرای فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی را تبریک گفت

ابنا

حزب الله لبنان فرار 6 اسیر فلسطینی از زندان فوق امنیتی اسرائیل را دستاوردی بزرگ و ضربه‌ای محکم به رژیم اشغالگر دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حزب الله لبنان طی بیانیه‌ای فرار 6 اسیر فلسطینی از زندان اسرائیلی جلبوع را به ملت و مقاومت قهرمان فلسطین تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: آنچه که رزمندگان دلاور مقاومت انجام دادند دستاوردی بزرگ و ضربه‌ای محکم به رژیم اشغالگر و تدابیر امنیتی شدید آن است.

حزب الله تاکید کرد که این دستاورد گواهی بر سرزندگی، هوش، ذکاوت، صبر و جهاد مستمر ملت فلسطین برای آزادی سرزمین و اسرای خود است و فرصتی برای معطوف کردن مجدد نگاه‌ها به سمت مسئله اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی و برملا کردن تجاوزات خطرناک دشمن علیه آنان است.

این بیانیه می‌افزاید: ما از خدا می‌خواهیم که اسرای آزاد شده را حفظ کند و نیروهای مقاومت بتوانند همه اسرا را آزاد کنند.

بالگردها و پهبادهای اسرائیلی در جست و جوی 6 اسیر فراری

شبکه عبری زبان "کان" اعلام کرد که بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی عملیات گسترده‌ای را برای یافتن 6 اسیر فلسطینی که بامداد امروز از زندان جلبوع فرار کردند، آغاز کرده است.

این شبکه تاکید کرد که بالگردها و پهبادهای ارتش در حال جست و جو برای یافتن این 6 اسیر هستند و پلیس رژیم صهیونیستی نیز ایست بازرسی‌های زیادی را در مناطق مجاور زندان جلبوع ایجاد کرده و از سگ‌های پلیسی هم برای یافتن این 6 نفر استفاده می‌کند.

به گفته این شبکه، سرویس‌های امنیتی اسرائیلی به شدت نگران این هستند که این 6 اسیر فراری بتوانند خود را به شهر جنین برسانند.

یک منبع امنیتی اسرائیلی در گفتگو با شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که این حادثه بسیار خطرناک و پیچیده است، زیرا اسرای فلسطینی از مدت‌ها پیش در حال طرح‌ریزی برای اجرای نقشه فرار بودند بدون اینکه سازمان زندان صهیونیستی بتوانند کوچکترین اطلاعاتی در این باره کسب کند.
………………….
پایان پیام/ ۲۱۸

نظر شما