شناسهٔ خبر: 49392178 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

واکنش مقاومت لبنان و فلسطين به فرار اسراي فلسطيني

صاحب‌خبر -
واکنش مقاومت لبنان و فلسطين به فرار اسراي فلسطيني
خبرگزاری آریا- حزب الله لبنان در بیانیه‌ای ابراز امیدواری کرد که نیرو‌های مقاومت بتوانند همه اسرای فلسطینی را از زندان‌های رژیم اشغالگر آزاد کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، حزب الله لبنان روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای فرار موفقیت آمیز شش اسیر مقاومت فلسطینی از مستحکم‌ترین زندان رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را به ملت و گروه‌های مقاومت فلسطین تبریک گفت.
در این بیانیه آمده است: اقدام این مجاهدان شریف، یک دستاورد فوق العاده و نواختن سیلی محکم به صورت نیرو‌های رژیم اشغالگر و تدابیر امنیتی آنان و شکست مفتضحانه برای سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی این رژیم محسوب می‌شود و بیانگر سرزندگی، ذکاوت، صبر و جهاد مداوم ملت فلسطین برای آزادی سرزمین و اسرای خود است.
حزب الله در ادامه بیانیه خود، این مناسبت مبارک را فرصتی برای برجسته کردن مجدد پرونده اسرا و بازداشت‌های فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی و رسوا کردن اقدامات خودسرانه و تخلفات خطرناک این رژیم علیه اسرای فلسطینی دانست و از خداوند متعال خواست برادران آزاده را در پناه خود محفوظ بدارد.
حزب الله لبنان در پایان، ابراز امیدواری کرد که نیرو‌های مقاومت بتوانند همه اسرای فلسطینی را از زندان‌های رژیم اشغالگر آزاد کنند و پرونده آنان در همه محافل حاضر و مورد توجه باشد.

النخاله در واکنش به فرار اسرای فلسطینی: مبارزه به قلب دشمن منتقل شد
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، با تبریک فرار موفقیت آمیز شش اسیر فلسطینی از زندان فوق امنیتی رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی، گفت: امروز، روز شادمانی بزرگ و روز جدیدی در جهاد ملت فلسطین است. تیپ آزادی، تیپ حماسی جنین همه تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی را نقض کرد. محمود العارضه و همراهان او، قامت تمام قد آزادی و نوید بخش پیروزی آتی برای ملت ما هستند.
زیاد النخاله تصریح کرد: شش نفر از رزمندگان قهرمان ما، نبرد را به قلب دشمن منتقل و همه تدابیر امنیتی آن را نقض کردند. از ملت فلسطین در کرانه باختری دلاور می‌خواهیم به وظیفه خود برای دفاع از این مجاهدان شجاع عمل کنند. وظیفه ما امروز به عنوان یک ملت مقاوم و مجاهد حکم می‌کند از فرزندان خود که صبح امروز آزادی شان را پس گرفتند، محافظت کنیم. این یک روز بزرگ برای ملت فلسطین است.
دبیرکل جهاد اسلامی ادامه داد: این عملیات نشان داد عناصر قدرت در ملت فلسطین همچنان پایان ناپذیر است و این مردان مقاومت هستند که هر بار پس از دیگری نشانه‌های آینده را برای ملت فلسطین ترسیم می‌کنند. این قهرمانان به ما می‌آموزند که هر چیزی ممکن بوده و شکست دشمن از هر زمان دیگری نزدیک‌تر است.

نظر شما