شناسهٔ خبر: 49392072 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حمله هوايي رژيم صهيونيستي به غرب خان يونس

صاحب‌خبر -
حمله هوايي رژيم صهيونيستي به غرب خان يونس
خبرگزاری آریا- جنگنده های رژیم صهیونیستی پایگاه قادسیه متعلق به جبهه مقاومت فلسطین را در غرب شهر خان یونس در نوار غزه با چند موشک هدف قرار دادند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری شهاب، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پایگاه قادسیه متعلق به مقاومت را در غرب شهر خان یونس در نوار غزه با چند موشک هدف قرار دادند.
 
حمله مجدد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غرب خان یونس
شبکه تلویزیونی المیادین از حمله مجدد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به پایگاه قادسیه متعلق به مقاومت فلسطین در غرب خان یونس در جنوب نوار غزه خبر داد.

مقابله مقاومت با حملات هوایی رژیم صهیونیستی به خان یونس
به گزارش خبرگزاری شهاب به نقل از کانل 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی، جنگنده‌های اسرائیلی متجاوز به غرب خان یونس در نوار غزه هدف آتش سنگین ضدهوایی گروه‌های مقاومت قرار گرفتند.
خبرگزاری شهاب همچنین در خبر دیگری اعلام کرد، ارتش رژیم صهیونیستی تصاویر حملات هوایی دوشنبه شب به مواضع مقاومت در خان یونس در نوار غزه را به شرح زیر پخش کرد:

حمله هوایی رژیم اشغالگر به غزه، سرپوشی بر رسوایی بزرگ
به گزارش خبرگزاری شهاب، حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس در واکنش به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت در نوار غزه گفت: این حمله، تلاش رژیم اشغالگر برای سرپوش گذاشتن به ناتوانی و شکست در مقابله با مبارزه ملت فلسطین است، به ویژه پس از عملیات قهرمانانه‌ای که طی آن شش نفر از مبارزان ملت فلسطین آزادی خود را از زندان جلبوع پس گرفتند.
قاسم افزود: نزاع ملت و مقاومت فلسطین با رژیم اشغالگر ادامه خواهد یافت تا ملت ما آزادی کامل خود را در سراسر خاک فلسطین از استعمار صهیونیستی پس بگیرد.
 
تیراندازی به شهرک صهیونیست نشین سدیروت
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی، خبر‌ها از هدف قرار گرفتن مستقیم یک خودرو بر اثر تیراندازی از نوار غزه به سوی شهرک صهیونیست نشین سدیروت حکایت دارد.
رسانه‌های صهیونیست مدعی شدند این حمله هیچ تلفات و مصدومیتی نداشته است.
 
رسانه‌های صهیونیست: فرار اسرای فلسطینی یک شکست اطلاعاتی دیوانه کننده است
به گزارش خبرگزاری یونیوز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی در تحلیل فرار شش اسیر فلسطینی از زندان جلبوع گزارش دادند: همه اسرای فلسطینی یا برخی از آنان پیاده مسیر سه کیلومتر را پس از فرار از زندان طی کردند و سپس سوار یک خودرو شدند. قاچاق تلفن همراه و حضور دستیاران خارجی برای اسرای فراری، یک شکست اطلاعاتی دیوانه کننده به شمار می‌رود.

جزئیات جدید عملیات فرار اسرای فلسطینی به نقل از رسانه‌های صهیونیست
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند زندانبان زنی که در برج دیده بانی زندان «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی حضور داشته، هنگام فرار اسرای فلسطینی خواب بوده است.
این رسانه‌ها اذعان کردند: اسرای فلسطینی مدتی طولانی نزدیک دریچه خروجی تونل فرار از زندان بوده اند بدون اینکه کسی آن‌ها را مشاهده کند.
رسانه‌های صهیونیست افزودند: دستور ممنوعیت انتشار اطلاعات درباره عملیات فرار شش اسیر فلسطینی از زندان جلبوع صادر شده است.

بیانیه سازمان امور اسرا و آزادگان درباره انتقال اسرای زندان جلبوع
به گزارش خبرگزاری فلسطینی صفا، سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد اداره زندان‌های رژیم اشغالگر نقل و انتقالات زیادی درباره اسرا انجام داد. این اداره از توزیع وعده‌های غذایی بین اسرا در بسیاری از زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها خودداری و زندان جلبوع را به طور کامل تخلیه کرد و اسرای آن‌ها را به بخش‌های نامشخصی منتقل کرد. همانطور که اسرای بخش دو زندان جلبوع را که به حبس ابد محکوم هستند، به زندان‌های ریمون، نفحه و النقب منتقل کرد.

واکنش سفیر یمن در دمشق به عملیات اسرای فلسطینی در فرار از زندان جلبوع
به گزارش شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم، عبدالله علی صبری سفیر یمن در دمشق گفت: اسرای فلسطینی با انجام این عملیات قهرمانانه دستاورد بزرگی به اعتبار درخشان مقاومت فلسطین افزودند.
وی افزود: اسرای فلسطینی بار دیگر تاکید کردند که آزادی حقی است که نمی‌توان از آن کوتاه آمد. هر قدر که توانمندی‌های امنیتی زندانبان زیاد باشد، توان غلبه بر قدرت عزم و اراده و ایمان به حق، آزادی و عزت و کرامت ندارد.

تصاویر رسانه صهیونیست در تحلیل نحوه فرار اسرای فلسطینی
تصاویر شبکه صهیونیستی «کان» در تحلیل نحوه فرار اسرای فلسطینی از زندان جلبوع

ابوعبیده: خاک فلسطین فرزندان خود را می‌شناسد
حساب کاربری ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام در توئیتر با انتشار تصویری از تونلی که اسرای فلسطینی از طریق آن از زندان جلبوع خارج شدند، نوشت: تعجب نکن احمق.. این خاک فرزندانش را به خوبی می‌شناسد.

بی توجهی مسئولان دوربین‌های نظارتی به تصاویر فرار
خبرگزاری شهاب به نقل از برخی منابع عبری نوشت: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد دوربین‌های نظارتی فرار اسرا را رصد کرده اند، اما مسئولان دوربین‌ها به تصاویر توجهی نکردند.

تاکید کارشناس نظامی بر دروغین بودن سامانه امنیتی رژیم صهیونیستی
کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب اعلام کرد: ژنرال سمیر راغب کارشناس نظامی مصری گفت فرار شش اسیر از زندان جلبوع نشان می‌دهد سامانه امنیتی اسرائیل دروغین و شکست خورده در برابر مقاومت است.  

اقدامات انتقام جویانه نظامیان اشغالگر علیه اسرا در زندان‌ها
خبرگزاری خبر فلسطین نوشت: انجمن اسرای واعد اعلام کرد نظامیان اشغالگر در زندان‌های مختلف با اقدامات انتقام جویانه از جمله حبس انفرادی، انتقال ظالمانه و بازجویی، اسرا را هدف قرار می‌دهند.

هراس رژیم صهیونیستی از وجود تونل‌های بیشتر در زندان «جلبوع»
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، نظامیان رژیم اشغالگر 90 اسیر فلسطینی را از زندان «جلبوع» در شمال سرزمین‌های اشغالی منتقل کرده اند و عملیات جستجو برای کشف تونل‌های احتمالی زیر سلول‌های این زندان آغاز شده است.

رسانه صهیونیست: اتفاق زندان جلبوع شکست همه جانبه امنیتی است
شبکه تلویزیونی الاتحاد اعلام کرد کانال 12 رژیم اشغالگر گزارش داد طول تونلی که اسرای فلسطینی از آن فرار کردند، به 10 متر می‌رسد.
این کانال افزود چنین اتفاقی شکست سخت همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های امنیتی از وزارت امنیت داخلی گرفته تا شاخه اطلاعات نظامی و مؤسسه امنیتی است، زیرا حفر این تونل بیش از هشت ماه به طول انجامیده است؛ بی آنکه کسی متوجه آن شود.

فراخوان برگزاری تظاهرات در مناطق تماس علیه رژیم صهیونیستی
خبرگزاری صفا اعلام کرد جوانان کرانه باختری اشغالی برای برگزاری تظاهرات و درگیری با نظامیان اشغالگر در همه مناطق تماس فراخوان دادند و هدف از این کار را آشفته کردن رژیم اشغالگر و حمایت از قهرمانان عملیات جلبوع اعلام کردند.

ایجاد دویست مرکز ایست و بازرسی برای یافتن شش اسیر فلسطینی
خبرگزاری شهاب به نقل از برخی منابع عبری اعلام کرد پلیس رژیم اشغالگر در تلاش برای رسیدن به شش اسیر فلسطینی که از زندان جلبوع فرار کردند، دویست مرکز ایست و بازرسی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی ایجاد کرد.

هاآرتص: تونل اسرا شاید مقاومت را در کرانه باختری و غزه شعله ور کند
شبکه خبری قدس اعلام کرد: روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت فرار غیر قابل پیش بینی شش تن از اسرای فلسطینی از زندان جلبوع، موجب افتخار فلسطینیان و در تنگنا قرار گرفتن اسرائیل شد. این تونل شاید مقاومت را در کرانه باختری و نوار غزه شعله ور کند.

نظر شما