شناسهٔ خبر: 49352046 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

واکنش محمد عبدالسلام به عملیات کوبنده در عمق عربستان

رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن به عملیات موفق ارتش و کمیته های مردمی یمن در عمق عربستان واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن به عملیات موفق ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در عمق عربستان واکنش نشان داد.

وی اعلام کرد: به همان اندازه که متجاوزان به حملات خود و محاصره یمن ادامه دهند به همان اندازه ملت ما به دفاع از خود ادامه خواهد داد.

رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن تاکید کرد: ما انجام عملیات بازدارندگی در عمق کشورهای متجاوز را به نیروهای مسلح یمن تبریک می‌گوییم. عملیات مشروع ما در راستای موضع دفاعی ملت محاصره و مورد تجاوز یمن است و به یاری خداوند گسترده تر و بزرگتر خواهد شد و روند صعودی به خود خواهد گرفت.

گفتنی است که یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز یکشنبه از عملیات بازدارندگی هفتم رونمایی کرد که طی آن مراکز و تاسیسات حساس و پایگاه های نظامی سعودی با موشک بالستیک و پهپاد هدف قرار گرفت.

طی این عملیات تاسیسات شرکت آرامکو در راس التنوره در منطقه الدمام در شرق عربستان با ۸ پهپاد از نوع صماد ۳ و یک موشک بالستیک از نوع ذوالفقار هدف قرار گرفت. همچنین تاسیسات آرامکو عربستان در مناطق جده، جیزان و نجران با ۵ موشک بالستیک از نوع بدر و دو پهپاد صماد ۳ هدف قرار گرفت.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن این عملیات را در راستای حق مشروع ملت یمن دانست.

نظر شما