شناسهٔ خبر: 49298301 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

روایت یک مسافر از چگونگی‌ سقوط مینی‌بوس در کامیاران / مینی‌بوس ترمز بریده بود

گروه استان‌ها - یکی از سرنشینان مینی‌بوس سقوط کرده به داخل دره در کامیاران می‌گوید: راننده سرعتش بسیار زیاد و مینی‌بوس ترمز بریده بود و بارها خواست ترمز بگیرد اما نتوانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کامیاران، سقوط یک دستگاه مینی‌بوس به داخل یک دره در کامیاران منجر به فوت 16 نفر و زخمی‌شدن 11 نفر از سرنشینان آن شد. خبرنگار تسنیم با حضور در بیمارستان کامیاران، موضوع و چگونگی سقوط مینی‌بوس را از زبان مصدومان این حادثه پیگیری کرده است که در ادامه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

یکی از سرنشینان این مینی‌بوس که کودک 12 ساله است، در این‌ باره مدعی شد که راننده مینی‌بوس قبل از سقوط، هر بار که می‌خواست ترمز بگیرد نمی‌توانست اما هیچ چیزی هم به ما نگفت اما من می‌دانستم که نمی‌تواند ترمز بگیرد.

وی با بیان اینکه سرعت مینی‌بوس بسیار زیاد بود گفت: زمانی‌که مینی‌بوس سقوط کرد، راننده همچنان می‌خواست ماشین را کنترل و فرمان را بچرخاند که بلافاصله واژگون شد و من هم خودم را از شیشه به بیرون پرت کردم.

یکی دیگر از سرنشینان این مینی‌بوس می‌گفت: اکثر سرنشینان این مینی‌بوس فامیل یکدیگر هستیم. 

سرهنگ عیسی گوهری رئیس پلیس راه استان کردستان نیز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در پاسخ به این سؤال که آیا سقوط مینی‌بوس به علت بریدگی ترمز را تأیید می‌کنید، توضیح داد: بررسی جزئیات دقیق این حادثه در حال بررسی است.

وی افزود: متأسفانه جز چند لاستیک، نه ترمز و نه مینی‌بوسی باقی مانده که بخواهیم علت این حادثه را از لحاظ فنی بررسی کنیم.

رئیس پلیس راه استان کردستان تصریح کرد: علت این حادثه با همکاری اکیپ اعزامی از تهران، بررسی و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/481/ح

 

نظر شما