شناسهٔ خبر: 49283751 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده انتظامی کردستان: همیشه خدمتگزار و مدافع امنیت و آسایش مردم می‌مانیم‌

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: پلیس همواره خدمتگزار و مدافع امنیت، آسایش و آرامش مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، جمعی از علمای اهل‌سنت امشب با فرمانده انتظامی استان کردستان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و قدردانی از زحمات ماموستایان در کردستان اظهار داشت: تلاش‌های علما و روحانیون کردستانی در روشنگری مردم و هدایت افکار عمومی در دشمن‌شناسی و آگاه‌سازی جامعه ستودنی و قابل تقدیر است.

وی وظیفه ماموستاها در مقابل تبلیغات و جنگ روانی دشمن را سنگین خواند و گفت: علما باید با استدلال و روشنگری، تهدیدات و هجمه‌های دشمنان را خنثی کرده و جوانان را از توطئه‌های شوم آنان آگاه کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه امروزه دشمنان برای گمرنگ‌کردن نقش تاثیرگذار ماموستاها و روحانیون تمام توان خود را به‌کار گرفته‌اند، تصریح کرد: علمای اهل‌سنت  در مقابل جنگ روانی دشمنان، آگاه‌سازی مردم، تبلیغ و ترویج دین اسلام و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی خوب عمل کرده و ما نیز با تمام وجود از آنان حمایت خواهیم‌کرد.

وی تامین و حفظ نظم و امنیت عمومی را وظیفه نیروی انتظامی خواند و اظهار کرد: پلیس همواره در کنار و خدمتگزار مردم و مدافع امنیت، آسایش و آرامش مردم است. 

سردار آزادی حفظ نظم و امنیت کنونی در جامعه را نیازمند همکاری و مشارکت مردم و تمامی سازمان‌ها و نهاد‌ها دانست و یادآور شد: در راستای اجرای ماموریت­‌ها، نیازمند همراهی عموم جامعه هستیم.

ماموستا اقبال بهمنی، دبیر دبیرخانه ائمه جمعه مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز در این دیدار وحدت و همبستگی اهل سنت و شیعه را سدی محکم در مقابل فتنه دشمنان خواند و اظهار داشت: برای مقابله با استکبار جهانی باید براداران شیعه و سنی در کنار هم و دوشادوش یکدیگر متحد باشند تا فتنه دشمنان اسلام ناکام بماند.

وی گفت: امروز نیروی انتظامی توانسته به وظایف ذاتی خود که همان استقرار نظم و امنیت در جامعه و مبارزه قاطع با مخلان امنیت و مجرمان است به نحو مطلوبی عمل کند و آسایش و آرامش مطلوبی را به مردم هدیه دهد.

دبیر دبیرخانه ائمه جمعه مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: نیروی انتظامی پیشتاز جهاد، فداکاری و حضور در صحنه برای حفظ امنیت، سلامت و آرامش مردم است.

انتهای پیام/481/ش

 

نظر شما