شناسهٔ خبر: 49278989 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

بازداشت بیش از ۳۱ هزار متهم قاچاق کالا

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی از بازداشت ۳۱ هزار متهم درباره قاچاق کالا در پنج ماه گذشته از سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ جلال امینی در تشریح عملکرد پلیس امنیت اقتصادی در مقابله با قاچاق کالا در پنج ماه گذشته از سال جاری اظهار کرد: یکی از راهبـردهای عملیـاتی پلیس امنیت اقتصادی، شناسایی و انهدام شبکه‌های قاچاق سازمان‌یافته، ناامن کردن مبادی ورودی و خروجی برای قاچاقچیان، محل‌های دپو و توزیع کالاهای قاچاق و تشدید بـرخـورد بـا پـدیـده شــوم قاچاق در سطح کشور است.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی افزود: کارآگاهان این پلیس در سطح کشور با اولویت قرار دادن این مهم موفق به کشف 54 هزار میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در پنج ماه گذشته شدند.

وی تصریح کرد: در این رابطه 31 هزار و 471 متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و کالاهای مکشوفه به سازمان اموال تملیکی و سایر مراجع مربوطه تحویل شدند.

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه حفظ امنیت تولید داخلی و مصرف‌کنندگان یکی از اولویت‌های پلیس امنیت اقتصادی است، گفت: مجموعه پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تمام توان و جدیت همواره با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی در سطح کشور مقابله می‌کند./تسنیم

برچسب‌ها:

نظر شما