شناسهٔ خبر: 49274035 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

طارمی: سوریه از ما شناخت دارد / شرایط تیم ملی خوب نیست

مهاجم تیم ملی ایران و تیم فوتبال پورتو پرتغال در نشست خبری پیش از بازی با سوریه در راه مقدماتی جام جهانی 2022 حاضر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین، مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار ایران و سوریه گفت: خیلی خوشحال هستم که در این مرحله حضور داریم. بازی فردا خیلی سخت است. چون همه تیم‌هایی که برای صعود به جام جهانی تلاش می‌کنند، حریفان سختی هستند.

وی افزود: ما از تیم سوریه شناخت داریم و آنها هم از ما شناخت دارند. یک دیدار دوستانه با این تیم انجام دادیم و کارمان خیلی سخت است. نمی‌توانم بگویم تمرینات خوبی داشتیم و کمتر کنار هم بودیم. مرحله قبلی و دیدار با بحرین به ما کمک می‌کند اما شرایط سخت است چون زمان کمی در کنار یکدیگر بودیم.

وی در ادامه بیان کرد: مرحله قبل و در بحرین خیلی به ما کمک می‌کند چون برای این مرحله فرصت چندانی نداشتیم اما در مجموع شرایط تیم خوب است و امیدوارم در این بازی که سخت‌ترین دیدار ما خواهد بود برنده شویم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: زمانی که در بحرین بودیم با خودمان گفتیم شاید بحرینی‌ها با ما خوب نباشند، کسی هم از سرمربی و بازیکنی که در نشست حاضر می‌شد سوال نکرد اما اینجا ایران است و من فکر می‌کردم شرایط خیلی بهتر باشد و انرژی‌های مثبت باید خیلی بیشتر باشد. در آن بازی‌ها چون به 4 برد نیاز داشتیم کل ایران از فدراسیون، وزارت ورزش، صدا و سیما و مردم همه حمایت کردند که همه بازی‌ها را ببریم.

برچسب‌ها:

نظر شما