شناسهٔ خبر: 49271122 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نبيه بري: ممانعتي براي پذيرش کمک‌هاي ايران وجود ندارد

صاحب‌خبر -
نبيه بري: ممانعتي براي پذيرش کمک‌هاي ايران وجود ندارد
خبرگزاری آریا- رئیس پارلمان لبنان گفت ما هیچ مشکلی برای پذیرش کمک‌های ارسالی به لبنان به ویژه از سوی ایران، مصر یا هر کشور دوست و برادر دیگر نداریم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در سخنرانی به مناسبت چهل و سومین سالگرد ناپدید شدن امام موسی صدر گفت: جنبش امل هیچ ممانعتی برای پذیرش کمک‌های ارسالی به لبنان توسط سوریه، ایران، الجزایر و گروه‌های فلسطینی نمی‌بیند.
وی افزود: ما هیچ مشکلی برای پذیرش کمک‌های ارسالی به لبنان به ویژه از سوی ایران، مصر یا هر کشور دوست و برادر دیگر نداریم.
نبیه بری در ادامه، خاطرنشان کرد: لبنان در طول دهه‌های گذشته طرح‌های پیاپی رژیم صهیونیستی را شکست داده است.
رئیس پارلمان لبنان همچنین خواستار تشکیل دولت جدید لبنان تا پایان این هفته شد.
وی همچنین گفت: نظام سرنگون شده لیبی مسئول جنایت ربوده شدن امام موسی صدر و دو همراه او است. دولت‌ها و حکومت‌های متوالی لیبی آنگونه که باید در پیگیری پرونده ربوده شدن امام موسی صدر و دو همراه او همکاری نکرده اند.
در همین حال؛ پایگاه اینترنتی روزنامه الاخبار چاپ لبنان، میشل رئیس جمهور لبنان عون در چهل و سومین سالگرد ناپدید شدن امام موسی صدر گفت: در این روز‌های سخت جای این مردِ اهل گفتگو، گشاده رو و ملی گرا که به زندگی جمعی و جانفشانی برای وحدت خانواده لبنانی و متمایز بودن میهن ما باور داشت، خالی است. این سالگرد باید برای همه الهام بخش باشد و باید برای نجات کشور و ملت لبنان تلاش کنیم.

نظر شما