شناسهٔ خبر: 49267858 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

قاسمعلی خدابنده:

ثبت نام یک میلیون و ۴۰ هزار دانش آموز خراسان رضوی در سامانه ملی سناد

موج نیوز

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد: هنوز تعیین تکلیفی در خصوص حضوری یا مجازی برگزار شدن سال تحصیلی جدید نشده و پیروی ما از ستاد ملی کرونا و دستور وزارت آموزش و پرورش است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون و ۳۶۰ هزار دانش آموز در خراسان رضوی مشغول به تحصیل شوند.

قاسمعلی خدابنده در ادامه این خبر افزود: ثبت نام یک میلیون و ۴۰هزار دانش آموز استان در سامانه ملی سناد(سامانه نام‌ نویسی الکترونیکی دانش‌آموزان) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ قطعی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: پیش‌ بینی می‌ شود امسال با حدود ۳۰ هزار دانش آموز جدید بیش از یک میلیون و ۳۶۰ هزار دانش آموز در استان داشته باشیم.

 وی در ادامه و در خصوص کم و کیف آغاز سال تحصیلی جدید اضافه کرد: هنوز تعیین تکلیفی در خصوص حضوری یا مجازی برگزار شدن سال تحصیلی جدید نشده اما آنچه قطعی است پیروی ما از ستاد ملی کرونا و دستور وزارت آموزش و پرورش در نحوه برگزاری کلاسهاست.

 خدابنده تاکید کرد: از زمان آغاز ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی جدید ۱۳۲مورد شکایت درخصوص روند ثبت نام دریافت و همه آنها رسیدگی شده است و ساز و کار برخورد با تخلفات ثبت نام در مدارس همانند گذشته و به صورت قاطعانه است.

 وی در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان نیز گفت: هنوز در این زمینه تصمیم گیری خاصی در سطح وزارتخانه انجام نشده است و مجری هرگونه ابلاغ و اعلامی در این رابطه خواهیم بود.

 خدابنده در خاتمه خاطر نشان کرد: تا کنون بیش از ۷۵هزار معلم استان دوز نخست واکسن خود را دریافت کرده اند و از دیروز برای دریافت دوز دوم در حال مراجعه هستند.

نظر شما