شناسهٔ خبر: 49225550 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رونمايي از پوستر همايش بين المللي وحدت اسلامي

صاحب‌خبر -
رونمايي از پوستر همايش بين المللي وحدت اسلامي
خبرگزاری آریا- پوستر سی و پنجمین همایش بین المللی وحدت اسلامی با حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی رونمایی شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: سی و پنجمین همایش بین المللی وحدت اسلامی امسال با موضوع «اتحاد اسلامی، صلح و پرهیز از تفرقه و تنازع در جهان اسلام» است.
حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری افزود: از آنجایی که در جهان اسلام شاهد مشکلات زیادی از جمله جنگ هستیم و دشمنان جهان اسلام و استکبار جهانی به دنبال ایجاد مشکلاتی برای جهان اسلام هستند، این موضوع برای همایش امسال انتخاب شد.
وی صلح را یک ادبیات قرآنی دانست و گفت: باید امت اسلامی با تلاش، همکاری و همدلی بتوانند مشکلات جهان اسلام را برطرف کنند تا با صلح و آرامش، کل جهان اسلام و کشور‌های اسلامی در کنار هم زندگی کنند و امت واحده اسلامی را تشکیل دهند و شاهد برقراری اتحادیه کشور‌های اسلامی در سایه صلح و امنیت باشیم.
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: علاقه‌مندان در سراسر جهان اسلام می‌توانند مقالات و سخنرانی‌های خود را با موضوعات اعلام شده در پایگاه اطلاع رسانی همایش، به دبیرخانه ارسال کنند.
حجت الاسلام و المسلمین شهریاری گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در سی و پنجمین همایش بین المللی وحدت اسلامی می‌توانند به نشانی www.iuc.taqrib.ir مراجعه کنند.
وی بیان کرد: سی و پنجمین همایش بین المللی وحدت اسلامی 2 تا 7 آبان همزمان با هفته وحدت برگزار خواهد شد.

نظر شما