شناسهٔ خبر: 49176840 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

علیپور پاس گل داد اما تیمش باخت

بامداد امروز و در جریان بازی خارج از خانه ماریتیمو مقابل استوریل علی علیپور مهاجم ایرانی ماریتیمو پاس گل داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در ادامه رقابت‌های لیگ حرفه‌ای پرتغال از اولین دقایق بامداد امروز به وقت تهران، تیم‌های استوریل و ماریتیمو به مصاف هم رفتند. علی علیپور، مهاجم ایرانی ماریتیمو در ترکیب اصلی تیم به میدان رفت و در دقیقه ۴۵ بازی برای هم تیمی خود گل ساخت.

در جریان این بازی ابتدا کرسپو دقیقه ۲۸ برای میزبان گلزنی کرد تا استوریل را از ماریتیمو پیش بیندازد اما در ادامه و درست در آخرین دقیقه از نیمه اول بازی، روی پاس گل علی علیپور، کلودیو نتو وینک موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا دو تیم با نتیجه مساوی یک  یک به رختکن بروند. در نیمه دوم استوریل یک گل دیگر نیز به ثمر رساند تا پاس گل علیپور هم نتواند باعث کسب امتیاز برای ماریتیمو شود. البته مهاجم سابق پرسپولیس با وجود این پاس گل هم نمره 5.5 را کسب کرد که نمره چندان بالایی محسوب نمی‌شود.

با این نتیجه ماریتیمو با ۴ امتیاز از ۴ بازی در لیگ ۱۸ تیمی پرتغال در رده دهم قرار گرفت اما استوریل که پیش از این بازی با ۷ امتیاز از ۳ بازی تیم چهارم جدول بود، حالا با ۱۰ امتیاز و البته یک بازی بیشتر نسبت به سه غول پرتغال یعنی اسپورتینگ لیسبون، بنفیکا و پورتو موقتا در صدر جدول ایستاد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما