شناسهٔ خبر: 49168362 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین قدیمی | لینک خبر

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران خبر داد؛

ترافیک پرحجم در ورودی های شرقی پایتخت

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) پرحجم و روان در جریان است و همچنان از عبور خودروهای غیرمجاز جلوگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه شمال به جنوب محور هراز پرحجم و روان درجریان است و خودروهای مجاز به سهولت از این محور مواصلاتی کشور عبور می‌کنند.

وی به بیان اینکه تردد در آزادراه تهران_پردیس و جاجرود نیمه سنگین و روان درجریان است، گفت: عبور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و روان گزارش شده و خوشبختانه گره ترافیکی در این محور مشاهده نمیشود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، افزود: آمد و شد وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و پرحجم و روان است و خودروها بدون گره ترافیکی در حال عبود از این محورها هستند.

کهریزی ادامه داد: همچنان گیت های ایست و بازرسی در محورهای شرق استان برقرار هستند و از خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیربومی جلوگیری به عمل می‌آید.

وی بیان کرد: رانندگان وسایل نقلیه مجاز با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ می توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

برچسب‌ها:

نظر شما