شناسهٔ خبر: 49134130 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

آسمانی صاف در اغلب شهرها از 6 شهریور/ باد شدید در نیمه غربی کشور تا 5 روز آینده

خبرگزاری فارس

مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در 5 روز آینده وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور و افزایش نسبی دما در نیمه غربی کشور پیش بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، صادق ضیائیان، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: روز آینده چهارم شهریور در استان‌های مازندران، گلستان و ارتفاعات تهران و سمنان رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی افزود: روز جمعه پنجم شهریور علاوه بر مناطقی که ذکر شد در خراسان شمالی بارش پراکنده داریم.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در اغلب نقاط کشور آسمانی صاف و جوی آرام حاکم است.

ضیائیان افزود: بعد از ظهر فردا و روز جمعه شمال و مرکز خلیج فارس مواج است و روز جمعه وزش باد در جنوب غرب افزایش می‌یابد. همچنین احتمال وقوع گرد و خاک در استان‌های ایلام و خوزستان وجود دارد.

وی اضافه کرد: در پنج روز آینده وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور پیش بینی می‌شود که در زابل و شمال سیستان و بلوچستان باد و گردوخاک خواهیم داشت و در این مدت در نیمه غربی کشور دما به طور نسبی افزایش می‌یابد.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران فردا صاف پیش بینی می‌شود، بیشنیه و کمینه دما فردا در تهران 36 و 26 درجه خواهد بود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی تصریح کرد: فردا اهواز با بیشینه دمای 49 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای 11 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما