شناسهٔ خبر: 49075777 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

94 درصد دانش‌آموزان مازندرانی پایه اول در سامانه سیدا ثبت نام کردند

موج نیوز

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از ثبت نام 94 درصد دانش‌آموزان پایه اول استان در سامانه سیدا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبگزاری موج مازندران، علیرضا سعدی پور با اعلام این خبر اظهار داشت: 87 درصد دانش‌آموزان ورودی پایه هفتم و 42 درصد دانش‌آموزان ورودی پایه دهم نیز از طریق سامانه سیدا کار ثبت نام خود را انجام داده اند.

وی با اشاره به اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی ادامه داد: از اولیای محترم دانش‌آموزان ورودی پایه دهم انتظار می رود تا از فرصت باقیمانده استفاده کرده و زودتر نسبت به تعیین تکلیف ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در رابطه با اتباع خارجی تصریح کرد: تاکنون 50 درصد از اتباع خارجی امور ثبت نام خود را انجام دادند و انتظار می رود تا افراد باقیمانده نیز با ارائه مدارک خود به مدیرکل امور اتباع خارجی استانداری ارائه و دریافت مجوز لازم به مدارس مراجعه و ثبت نام فرزندان خود را انجام دهند.

وی با اشاره به سنجش نوآموزان پیش دبستانی و ورودی پایه اول، گفت: سنجش بیش از 65 درصد از این نوآموزان انجام شده و بقیه نیز کار نوبت گیری آنها انجام شده و در حال سنجش می باشند.

سعدی پور ثبت نام در مدارس خاص از جمله مدارس شاهد و امور ایثارگران را تابع مقررات خاص خود دانسته و بیان داشت: ثبت نام در این مدارس بر اساس سهمیه و امتیازات مدنظر انجام می شود که در جریان است.

وی درباره ثبت نام دانش‌آموزان میان پایه ابراز داشت: اولیای این دسته از داوطلبان نگران نباشند چرا که برای ثبت نام نیازی به حضور در مدارس و یا سامانه نمی باشد و ثبت نام دانش‌آموزان میان پایه از طریق سیستم و به صورت خودکار انجام خواهد شد.

نظر شما