شناسهٔ خبر: 49071944 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مرکز تزریقات رایگان «رمدسیور» در گناوه افتتاح شد

گناوه- مرکز تزریقات رایگان داروی «رمدسیور» برای بیماران کرونایی در درمانگاه شبانه روزی رازی گناوه با حضور مسئولان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه صبح دوشنبه در آئین افتتاح مرکز تزریقات داروی «رمدسیور» شهید نظری گفت: یکی از مشکلات روزهای اخیر مردم کمبود داروی «رمدسیور» و نیروی درمانی برای تزریق دارو است به نحوی که از گوشه و کنار بعضاً دریافت مبالغ بالا جهت تزریق این دارو به گوش می‌خورد.

امام جمعه گناوه افزود: از مصوبات قرارگاه شهرستانی مقابله با کرونا که در راستای دستور رئیس محترم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد راه اندازی و ایجاد یک مرکز تزریقات داروی رمدسیور بود.

رئیس مجمع خیرین شهرستان گناوه عنوان کرد: با تلاش بسیج جامعه پزشکان شهرستان و همکاری سپاه ناحیه انصار الحسین (ع)، خیرین محترم و مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه مکانی برای این مرکز در درمانگاه شبانه روزی رازی گناوه در نظر گرفته شد و سپس به کمک خیرین این مکان تجهیز شد.

حجت الاسلام رکنی حسینی با تشکر از جوانان جهادی که در این مرکز فعالیت دارند گفت: یکی از پزشکان و جمعی از بهیاران و پرستاران گناوه ای به صورت جهادی و خودجوش زیر نظر پزشک اقدام به تزریق رایگان داروی رمدسیور در این مرکز می‌کنند.

وی تصریح کرد: این مرکز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و در دو بخش زنان و مردان روزانه ظرفیت تزریق بیش از ۷۰ داروی رمدسیور را به بیماران کرونایی دارد.

نظر شما