شناسهٔ خبر: 49059547 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

حسین حسامی:

قرار گرفتن امکانات شهرداری مشهد برای مقابله با کرونا

موج نیوز

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد عنوان کرد: شورای شهر مشهد در همین راستا با تصویب لایحه دوفوریتی مقرر کرد زیرساخت‌ها، نیروها و اماکن شهرداری در اختیار ستاد کرونای استان قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین حسامی عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد اعلام کرد: در اختیار قرار گرفتن امکانات شهرداری مشهد برای مقابله با ویروس کرونا.

حسین حسامی همچنین در بازدید از قرارگاه عملیاتی شهید سلیمانی اظهار کرد: تمام اعضای ستاد کرونای خراسان رضوی ، از جمله سپاه امام‌رضا(ع) و جامعه بسیج پزشکی با روحیه ایثار و شهادت پای کار آمده‌اند و در هر عرصه‌ای که اقدامات ما توام با روحیه جهادی و ایثار و گذشت بوده به پیروزی دست یافته‌ایم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد در ادامه افزود: در بحران کرونا، گردآمدن عناصر حزب‌اللهی، انقلابی و متخصص در قالب قرارگاه شهید سلیمانی و با هدف خدمت‌رسانی مستقیم به زائرین و مجاوران بارگاه منور رضوی سبب بهبود شرایط کنترل و کاهش شیوع بیماری خواهد شد.

وی تصریح کرد: شورای شهر مشهد در همین راستا با تصویب لایحه دوفوریتی مقرر کرد زیرساخت‌ها، نیروها و اماکن شهرداری در اختیار ستاد کرونای استان قرار گیرد تا این ستاد بتواند از این امکانات برای اجرای برنامه‌های پیشگیرانه، درمانی و واکسیناسیون شهروندان استفاده کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: علاوه بر این مبلغ 5 میلیارد تومان اعتبار نیز به منظور تامین بخشی از هزینه‌های لازم و ضروری برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی به این ستاد اختصاص یافت.

حسامی در خاتمه تاکید کرد: روحیه ایثارگری در تاریخ انقلاب ما همواره جریان داشته در برهه‌های حساس زمانی مانند دفاع مقدس، دوران سازندگی و امروز در دفاع از سلامت شهروندان باعث شده که جوانان انقلابی و نیروهای جهادی با همه وجود از جان خود برای دفاع از سرزمین و هم‌میهنان شان خرج کنند.

نظر شما