شناسهٔ خبر: 49052601 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

خطیب: امیدواریم قدم‌های جدی‌تر در اجرای ماموریت‌های امنیتی نظام برداریم

ایسنا/ وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: شرایط کشور، شرایط امنیتی منطقه و مقوله امنیت ملی یک منظومه درهم تنیده‌ای است که به طور شتابان درحال تغییر در عرصه های متنوع و متکثر موضوعات راهبردی است.

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند:

در ادامه جلسه روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات در دفاع از برنامه‌های خود، اظهار کرد: سربازخانه گمنام امام زمان تمام تلاش و زحمات خودشان را وقف امنیت کشور کرده‌اند و در مصاف با دشمنان، توطئه‌ها، فتنه‌ها، سرکردگان جبهه استکبار و گروهک‌های مسلح و مزدوران جاسوسی از جان خود مایه گذاشتند و آبرو و نفس خودشان را تقدیم کردند.

خطیب گفت: شهدای وزارت اطلاعات غریبانه به شهادت می‌رسند و نام مبارکشان غریبانه می‌ماند.

وی تاکید کرد: از رئیس‌جمهور که اعتماد کردند و بنده را از جمع سربازان گمنام انتخاب کردند تا بتوانم در کابینه مردمی در جهت ایران قوی قدم بردارم تشکر می‌کنم.

وزیر پیشنهادی اطلاعات تاکید کرد: شرایط کشور، شرایط امنیتی منطقه و مقوله امنیت ملی یک منظومه درهم تنیده‌ای است که به طور شتابان درحال تغییر در عرصه های متنوع و متکثر موضوعات راهبردی است.

خطیب گفت: وزارت اطلاعات باید با تولید اطلاعات و دقت نظر در تامین شئون امنیتی و هشیاری در دیده‌بانی و مرزبانی همه جانبه، ابعاد پیچیده و لایه های مختلف امنیتی را در مقیاس ملی، فراملی و منطقه‌ای شناسایی کند. لازمه این بالندگی، تحولی است که پویایی و هوشمندی مستمر در تشکیلات اطلاعات کشور را می‌طلبد.

وی گفت: وزارت اطلاعات یک نهاد حاکمیتی و است و باید در تراز انقلاب اسلامی ظهور و بروز کند.

وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: با امید به آینده روشن و توام با سرافرازی برای ملت، این نوید را می‌دهیم که امروز اگرچه نظام بین‌المللی و منطقه ای درحال پوست اندازی تمام عیار است و مولفه های پوشالی قدرت غرب در حال افول است. تسلسل شکست های اطلاعاتی شیطان بزرگ و اذناب منطقه‌ای آن بیانگر این است که این روند به یمن بیداری اسلامی در حال تداوم است.

ادامه دارد ...

نظر شما