شناسهٔ خبر: 49047618 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

وزیر پیشنهادی ارتباطات:

سابقه صادرات بیش از ۲۰ میلیون دلار نرم افزار دارم

وزیر پیشنهادی ارتباطات ایجاد صدها شرکت دانش بنیان در حوزه تولید محتوای دیجیتال و صادرات بیش از ۲۰ میلیون دلار نرم افزار در سال ۹۰ را بخشی از سوابق فعالیتش در این حوزه برشمرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، عیسی زارع پور در تبیین برنامه هایش در جلسه رای اعتماد نمایندگان به وزرای پیشنهادی در صحن علنی مجلس گفت: من عضو هیئت علمی گروه شبکه‌های کامپیوتری دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت به عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر کشورم.

وی افزود: تحصیلات بنده در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در همین رشته بوده است و دو دوره پسادکتری هم در حوزه نسل جدید شبکه‌های رایانه‌ای در دانشگاه صنعتی شریف و نیز دانشگاه نیوساوت ولز استرالیا که از ۵۰ دانشگاه برتر دنیاست گذارندم.

وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: من ۱۵ سال پیش سابقه راه اندازی، تاسیس و اداره مرکز توسعه فناوری اطلاعات و دیجیتال را در کارنامه خود دارم و افتخار می‌کنم که جزو اولین مجموعه‌ای بودم که دغدغه کنونی شما نمایندگان را داشتم یعنی دغدغه ساماندهی، حمایت و حضور پرقدرت در فضای مجازی.

زارع پور همچنین با اشاره به سابقه عملکردش در قوه قضائیه افزود: من نماینده گروه بزرگی از جوانان با انگیزه، پرانرژی، مجاهد و متخصصم که به پشتوانه مجاهدت آنان کار مردم را در این قوه تسهیل کردیم، مراجعات میلیونی مردم را کاهش دادیم و کار همکاران بخش‌های اداری را راحت کردیم که این مسیر ادامه خواهد یافت.

نظر شما