شناسهٔ خبر: 49043953 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

حمله هوایی اسرائیل به مواضع گروه‌های مقاومت در نوار غزه

صاحب‌خبر -

شفقنا- منابع مختلف از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به برخی مواضع متعلق به گروه های مقاومت فلسطینی در نوار غزه خبر می دهند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از بخش عربی خبرگزاری «آناتولی» ترکیه (AA)، هواپیماهای جنگی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (یک شنبه) چند موضع متعلق به گروه های مقاومت فلسطینی در مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کردند.

خبرنگار آناتولی در این باره گزارش داد که جنگنده های رژیم صهیونیستی یکی از مواضع گروه های مقاومت در منطقه «النصیرات» در مرکز غزه و دو موضع دیگر در جنوب و غرب این نوار را با چندین موشک هدف قرار دادند در حالی که وزارت بهداشت فلسطین تاکنون وقوع هر گونه تلفات جانی در نتیجه این حمله را اعلام نکرده است.

از سوی دیگر، «آویخای ادرعی»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر، اعلام کرد که هواپیماهای جنگی این رژیم چهار سایت تولید و ذخیره سازی سلاح متعلق به جنبش مقاومت فلسطین (حماس) در نوار غزه را بمباران کردند.

ادرعی در پیام توییتری خود همچنین تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی حمله هوایی امشب را در پاسخ به «ناآرامی های خشونت آمیز روی داده در شمال نوار شامل عملیات تیراندازی از داخل غزه که به زخمی شدن یک نیروی مرزبانی انجامید»، انجام داده است.

این در حالی است که پیشتر ۴۱ شهروند فلسطینی از جمله یک عکاس مطبوعات در جریان مشارکت در مراسم پنجاه و دومین سالگرد به آتش کشیدن مسجد الاقصی در نزدیکی مرزهای شرقی نوار غزه، به ضرب گلوله و بمب های حاوی گاز اشک آور ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شدند.

پلیس مرزبانی رژیم صهیونیستی نیز به نوبه خود از جراحت مرگبار یکی از نیروهای مرزبانی در نتیجه تیراندازی در حصار مرزی واقع در شمال نوار غزه خبر داد.

خبر اصلی را در آناتولی ببینید

نظر شما