شناسهٔ خبر: 49036493 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عنابستانی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

زنجیره بسته مدیریتی باید پاره شود/ به باغگلی فرصت دهیم

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید زنجیره بسته مدیریتی پاره شود، از نمایندگان خواست به «باغگلی» برای ایجاد تحول در آموزش و پرورش فرصت دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی نوبت عصر روز شنبه (۳۰ مردادماه) و در جریان بررسی رأی اعتماد به باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در موافقت با وزیر پیشنهادی خطاب به نمایندگان، گفت: چرا فراموش کردید ژنرال های تدبیر و امید چه بر سر ملت آوردند؟ وقت آن رسیده است که از زنجیره بسته مدیریتی که ۴۰ سال ما را فراخوانده، جدا شویم.

وی افزود: می گویند این روزها، روزهای سختی است و نمی توان مدیریت را به جوانان سپرد. بنده می گویم دوران انقلاب و دفاع مقدس نیز روزهای سختی بود اما به جوانان سپرده شد. در روزهای سخت باید کارها را به جوانان سپرد. انقلاب را سربازان جوان به پیروزی رساندند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس تصریح کرد: ایده های نسل جوان، ۴۰ سال است مثل بغض در گلوهایشان مانده است. از اصحاب صندلی، خون دل خوردند. ژنرال هایی که جوانان را به خامی متهم می کنند.

عنابستانی ادامه داد: این مجلس، انقلابی است. زخم خورده های جنگ را در آغوش دارد. به نسلی که ایده دارند، فرصت دهید. به فردا فرصت دهید.

وی گفت: من ۱۶ سال قبل در شهرداری مشهد به باغگلی که دانشجو بود فرصت داده و نتیجه گرفتم. رئیسی به باغگلی فرصت داد و نتیجه گرفت و به این جوان فرصت بدهید.

نماینده مردم سبزوار در مجلس خاطرنشان کرد: برای مظلومیت باغگلی همین بس که هنوز کسی او را ندیده بود و حرف هایش را نشنیده بود که تخریبش آغاز شد. نوبت مجلس است که اولین دولت گام دوم را تبدیل به دولتی جوان و انقلابی کند.

عنابستانی تأکید کرد: کمیسیون آموزش بر مبنای ۲۰ دقیقه اظهارات باغگلی تصمیم گرفت و باید وقت بیشتری می گذاشت.

نظر شما