شناسهٔ خبر: 48974973 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

۳ کشته در پی سقوط هواپیمای ترابری نظامی هنگام پرواز آزمایشی در حومه مسکو

صاحب‌خبر -

شفقنا- منابع آگاه در روسیه از کشته شدن همه خدمه یک هواپیمای ترابری نظامی در پی سقوط آن هنگام انجام پرواز آزمایشی در حومه پایتخت این کشور خبر می دهند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، یک منبع در مجتمع صنعتی نظامی روسیه ظهر امروز (سه شنبه) در گفت و گو با خبرگزاری «اسپوتنیک» این کشور اعلام کرد که نمونه اولیه هواپیمای ترابری نظامی جدید «ایلیوشین ایل-۱۱۲» هنگام پرواز در منطقه مسکو سقوط کرده بدون این که جزئیات بیشتری در این باره ارائه دهد.

شرکت هواپیمایی متحد روسیه (UAC) نیز به نوبه خود به اسپوتنیک گفته که «نیکولای کویموف»، قهرمان این کشور در سال ۲۰۰۶ میلادی (بالاترین عنوان افتخار در روسیه)، خلبان هواپیمای سبک و دوموتوره ایلیوشین ایل-۱۱۲ بوده است.

به گفته منابع این خبرگزاری، همه خدمه هواپیمای سانحه دیده که سه نفر بودند، جان خود را از دست دادند در حالی که دلیل اولیه این سانحه نیز آتش سوزی در یکی از موتورهای هواپیما عنوان شده است.

شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه نیز در این باره گزارش داد که بنا بر اعلام شرکت هواپیمایی متحد این کشور، هواپیمای مذکور هنگام فرود در فاصله تقریبا ۱.۵ کیلومتری فرودگاه نظامی «کوبینکا» در حومه مسکو، سقوط کرده در حالی که جزئیات این حادثه در دست بررسی است و یک کمیته ویژه نیز برای کشف عوامل وقوع آن تشکیل خواهد شد.

خبر اصلی را در اسپوتنیک و آرتی‌عربی ببینید

نظر شما