شناسهٔ خبر: 48971029 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

ساماندهی بازار مرغ و برنامه‌ریزی برای تامین نهاده‌های دامی از برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ساماندهی بازار مرغ و گوشت، تامین میوه شب عید، برنامه‌ریزی برای تامین نهاده‌های دامی، بذر و کود از جمله موضوعات مطرح شده از سوی آقای ساداتی‌نژاد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدجواد حسینی کیا در تشریح نشست عصر روز گذشته(۲۵ مرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، به حضور وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در تشریح مسائل مطرح شده در نشست مشترک با آقای ساداتی‌نژاد، توضیح داد: تسهیل صادرات غذا و جایگزین کردن آن به جای نفت، ضرورت اجرای کاداستر، ایجاد سامانه ای برای برنامه‌ریزی کاشت، داشت و برداشت و کشت محصولات براساس نیاز جامعه از جمله مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

وی تصریح کرد: ساماندهی بازار مرغ و گوشت، تامین میوه شب عید، برنامه‌ریزی برای تامین نهاده‌های دامی، بذر و کود از جمله دیگر موضوعات مطرح شده از سوی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تشریح نشست مشترک آقای باغ گلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز با کمیسیون صنایع و معادن، گفت: توجه به مسائل فرهنگیان، ضرورت رسیدگی به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم، استفاده از مدیران کارآمد به منظور ارتقا سطح دانش دانش‌آموزان و... از جمله مسائل بررسی شده در این جلسه بود.

نظر شما