شناسهٔ خبر: 48899083 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد؛

حمایت گسترده مردمی و حزبی از پاسخ اخیر حزب الله به تجاوزات رژیم صهیونیستی/ آغازگر جنگی نخواهیم بود اما به هرگونه تجاوز با قاطعیت پاسخ خواهیم داد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد پاسخ اخیر رزمندگان مقاومت حزب الله به دشمن صهیونیستی با حمایت گسترده در سطح مردمی و حزبی و گروهی روبرو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) ، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله گفت پاسخ حزب الله به تجاوز اخیر رژیم اسرائیل، همبستگی و حمایت گسترده مردمی و احزاب و طوایف مختلف را از این پاسخ به دنبال داشت.

 

شیخ نعیم قاسم خاطر نشان کرد هفته گذشته، رژیم اسرائیل اقدام به تجاوز هوایی به لبان کرد که این تجاوز نقض قوانین و مقررات بین المللی بود و باید به آن پاسخ داده می شد که این پاسخ سبب تقویت بازدارندگی شد که حزب الله در معادله موشکها آن را تثبیت کرد.

 

معاون دبیرکل حزب الله گفت پاسخ حزب الله به اسرائیل با همبستگی و حمایت گسترده مرمی و احزاب و طوایف مختلف از طریق اظهارنظرهایی بود که در مناطق مختلف شاهد آن بودیم.

 

شیخ نعیم قاسم در گفتگو با رادیو النور تاکید کرد معادله جدیدی پس از پیروزی الهی در سال 2006 شکل گرفت که معادله بازدارندگی میان مقاومت و رژیم صهیونیستی است.

 

وی خاطر نشان کرد ما از همان ابتدا گفتیم که آغازگر جنگی نخواهیم بود، ولی هرگز قبول نخواهیم کرد که به ما تعدی کنند و بر این باوریم که اگر به چنین تجاوزی پاسخ ندهیم، این تجاوز به اشکال مختلف و با شدت بیشتری تکرار خواهد شد و پیام اشتباهی به اسرائیل ارسال می کند که ما در موقعیت ضعیفی قرار داریم.

 

شیخ نعیم قاسم گفت پاسخ حزب الله نشان داد که بحران داخلی اقتصادی و اجتماعی هیچ تاثیری بر آمادگی مقاومت ندارد و اسرائیل باید این پیام را درک کند.

 

 

وی درباره سفر اخیرش به ایران خاطر نشان کرد آقای ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران بر این باور است که مقاومت الگوی بی نظیری در لبنان و منطقه تشکیل داده است و ایران همواره با تمام امکانات در کنار مقاومت خواهد بود.

 

انتهای پیام/ر.ی/

 

نظر شما