شناسهٔ خبر: 48884968 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

زالی از مواضع خود عقب نشینی کرد/ مباحث مطروحه فاقد شأنیت خبری بود

خبرگزاری ایسنا

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: اگر امروز بنا داریم تلاش مضاعف جدیدی را در حوزه واردات واکسن رقم بزنیم نافی تشکر و قدرشناسی از خدمات مجموعه‌های ذی مدخل در بحث واکسیناسیون نیست.

صاحب‌خبر -
زالی در حاشیه نشست هماهنگی با معاونان بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: با توجه به گسترش ویروس در سطح شهر باید با بیماریابی مناسب، افزایش تست‌های تشخیصی، تسریع واکسیناسیون، شناسایی گروه‌های پرخطر و ایزولاسیون آنها، فراهم کردن فضا و سازه‌های مناسب بتوانیم گسترش بیماری را کاهش دهیم.

به گفته وی در فاز بعدی باید با استفاده از مطالعات همه گیرشناسی در تهران و شناسایی نقاط داغ، مداخلات بهداشتی موثر برای تقلیل فاکتور‌های خطر انجام شود. همچنین در کنار اجرای اسلوب اصلی طرح شهید سلیمانی درصورت لزوم از رزمایش‌های مقطعی نیز برای مداخلات سریعتر و کارآمدتر استفاده خواهد شد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای پایتخت در بخش دیگری از این گفتگو در خصوص سخنان منتشر شده در خصوص واردات واکسن کرونا یادآور شد: سخنان منتشر شده در نشستی مطرح شد که خبری نبود.

وی با اشاره به این که نشست مذکور برای قدردانی از زحمات جمعی از اصحاب رسانه در دوران کرونا برگزار شد افزود: دیروز یک محفل صمیمانه و جلسه غیر رسمی با خبرنگاران داشتیم و بسیاری از مباحث مطرح شده اساسا فاقد شانیت خبری بود که متاسفانه برخی از این مضامین به شکلی متفاوت نشر پیدا کرده است.

زالی با تاکید بر این که همواره برای انتقال مفاهیم و نقطه نظرات ستاد از وسایل ارتباط جمعی متعارف رسانه‌ای استفاده کرده است گفت: همواره آنچه مورد نظر یا منطبق بر سیاست‌های ما بوده است را از طریق رسانه‌های متعارف به استحضار شهروندان رسانده ایم.

وی با تاکید بر رفع سوء تفاهم‌های ایجاد شده گفت: همواره باید قدرشناسی را به عنوان یک اصل حرفه‌ای اخلاقی مورد توجه قرار دهیم. در شرایط سخت کنونی می‌دانیم که وزارت امور خارجه و وزارت بهداشت با چه معذوریت‌هایی روبرو هستند و تلاش خود را کردند.

نظر شما