شناسهٔ خبر: 48863186 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

استقلال بدون بازیکن خارجی در لیگ بیست و یکم؟

استقلال به احتمال فراوان بازیکن خارجی در لیگ بیست و یکم نخواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه هرویه میلیچ ستاره کروات استقلال چندی قبل ایران را به مقصد کرواسی ترک کرد و جدایی‌اش از این تیم قطعی شد، حالا شیخ دیاباته هم به کشورش خواهد رفت و دیگر در استقلال جایی نخواهد داشت.


مهاجم مالیایی که در لیگ بیستم توفیق چندانی در استقلال پیدا نکرد، در لیست فرهاد مجیدی برای فصل آینده قرار ندارد و حالا که قراردادش به پایان رسیده، جدایی‌اش هم تقریبا قطعی است.


بر این اساس دو بازیکن خارجی استقلال در لیگ گذشته جایی در ترکیب این تیم برای فصل بعد نخواهند داشت.


از طرف دیگر در بین نام هایی که فرهاد مجیدی به استقلالی‌ها برای فصل بعد داده،‌فقط شنیده می‌شود لوسیانو پریرا خارجی است که حضور او نیز با ابهام های زیادی مواجه خواهد بود.


از این رو با وجود اینکه ورود مربی و بازیکن خارجی در فصل آینده لیگ برتر آزاد خواهد شد اما به احتمال فراوان آبی پوشان فوتبال ایران فصل را با حضور صد درصدی نفرات داخلی و ایرانی شروع خواهند کرد و شاهد حضور بازیکن خارجی در ترکیب فصل آینده نخواهیم بود.


البته این احتمال وجود دارد که اگر فرهاد مجیدی نتواند در بین بازیکنان داخلی در جذب بازیکن توفیق خاصی به دست بیاورد، از مدیران باشگاه بخواهد تا برای تقویت تیمش نفرات خارجی جذب کنند که فعلا به غیر از موضوع پریرا مهاجم فولاد چنین خواسته‌ای وجود ندارد.

 

نظر شما