شناسهٔ خبر: 48827851 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده قرارگاه عاشورا: مسئولان باید خود را سرباز نظام و مردم بدانند

گروه استان‌ها ـ فرمانده قرارگاه عاشورا گفت: مسئولی که پای کار می‌آید باید خود را سرباز نظام و مردم بداند و با تلاش خالصانه در راه خدمت به اسلام و قرآن جهادی‌وار عمل کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل، سردار جلیل بابازاده صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: مسئولی که پای کار می‌آید باید خود را سرباز نظام و مردم بداند و با تلاش خالصانه در راه خدمت به اسلام و قرآن جهادی‌وار عمل کند.

وی با اشاره به دوران مسئولیتش در استان اردبیل بیان کرد: سعی و تلاش ما بر این است که در طول خدمت خود خالصانه و با خضوع فراوان راه شهادت را ادامه داده و همانند سرباز کوچک خدمتگزار مردم باشیم که این موضوع بسیار مهم و اساسی است.

فرمانده قرارگاه عاشورا گفت: تاسوعا و عاشورا زمان شروع فعالیتم بود و هم‌اکنون زمان اتمام مأموریتم نیز مقارن با آغاز محرم است که این یک سعادت و افتخار برای من است و اینکه توانستم با عشق و علاقه از مرز و امنیت کشورم محافظت کنم نیز به نوبه خود امری مقدس است.

بابازاده ادامه داد: فعالیت در راه خدمت به اسلام و قرآن اراده جهادی می‌خواهد و تا زمانی که برای ما موفقیت لازمه اساسی است باید با جهاد و نیت خیر برای هر عمل اقدام کنیم تا به نتایج مورد انتظار دست یابیم.

وی تصریح کرد: هیچ وقت یاد و نام شهدای کربلا، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم را فراموش نخواهیم کرد و ادامه دهنده راه شهدای والامقام همچون شهید باکری‌ها خواهیم بود.

بابازاده اظهار کرد: استان اردبیل از استان‌های امن کشور است که امیدوارم همین امنیت و ولایتمداری با حضور برادران ارزشی تداوم داشته باشد، محافظه‌کاری برای سپاه سم است.

فرمانده قرارگاه عاشورا گفت: از تمامی کسانی که در طول این مدت تلاش خالصانه کرده و برای اسلام جنگیده‌اند تشکر و قدردانی دارم و حلالیت می‌طلبم.

انتهای پیام/144/ش

نظر شما