شناسهٔ خبر: 48817742 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مقام امنیتی رژیم صهیونیستی:

اسرائیل شکننده و با چالش‌های زیادی روبرو است

رئیس پیشین شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که به تازگی از مقام خود کناره گیری کرده است، اذعان کرد: اسرائیل شکننده است و با چالش‌های زیادی روبروست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالیم پست، «مئیر بن شبات»، رئیس پیشین شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که به تازگی از مقام خود کناره گیری کرده است، مدعی شد: جلوگیری و متوقف کردن ایران بالاترین اولویت است. این هدف در دستور کار استراتژیک و امنیتی ما از جایگاه اصلی برخوردار است.

بن شبات به شکنندگی رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد و در این ارتباط گفت: اسرائیل شکننده است و با چالش‌های زیادی روبروست که این چالش‌ها در یک چرخش ناگهانی می‌تواند بسیار تأثیر منفی داشته باشد.

رئیس پیشین شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی همچنین نسبت به اختلافات و تفرقه داخلی در این رژیم هشدار داد و درخواست کرد که برای این مشکل راه حلی اندیشیده شود.

بن شبات در حالی این سخنان را در مراسم کناره گیری خود اعلام کرد که پیش از این نیز رسانه‌های صهیونیستی از قصد او برای کناره گیری از منصبش پس از چهار سال عهده داری این سمت خبر داده بودند.

این چهره امنیتی صهیونیستی در بسیاری از تصمیمات و اقدامات مقامات تل آویو طی چهار سال گذشته نقش داشته و نام او در میان هیئت اعزامی دیده می‌شود که در اردیبهشت امسال با هدف تاکید بر مخالفت تل آویو با بازگشت دولت بایدن به برجام به واشنگتن سفر کرده بودند.

از بن شبات همچنین به عنوان یکی از طراحان صهیونیستی برنامه سازشگری امارات نام برده می‌شود که با مقامات ابوظبی در ارتباط بوده است.

نظر شما