شناسهٔ خبر: 48813553 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رگبار و رعد و برق در شمال غرب کشور

صاحب‌خبر -
رگبار و رعد و برق در شمال غرب کشور
خبرگزاری آریا- کارشناس هواشناسی گفت: امروز در ساعات بعد از ظهر شاهد رگبار و رعد و برق در مناطقی از شمال غرب کشورمان خواهیم بود.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای مرتضی ضرابی افزود: همچنین در دامنه‌های رشته کوه زاگرس به ویژه در بخش‌های شمالی، مرکزی و جنوبی شاهد رگبار و رعد و برق خواهیم بود، اما احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در مناطقی از آذربایجان غربی، شرقی، استان اردبیل و بخش‌هایی از استان‌های کردستان، زنجان، همدان، لرستان، مرکزی، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد، استان‌های فارس و هرمزگان و مناطق جنوبی و ارتفاعات استان کرمان مهیا خواهد بود.
وی ادامه داد: حتی بخش‌هایی از جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز و قزوین، تهران و همچنین استان مازندران این شرایط فراهم خواهم بود.
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: شرایط برای رگبار و رعد و برق و ایجاد وزش باد‌های موقتی مهیا خواهد بود.
وی گفت: وزش باد‌های 120 روزه همچنان برای امروز و فردا نیز در نیمه شرقی کشورمان شدت خواهد داشت به ویژه در منطقه زابل و خراسان جنوبی و بخش‌های جنوبی خراسان رضوی را وزش این باد‌ها تحت تاثیر خودش قرار خواهد داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، آقای ضرابی افزود: فردا نیز عمدتاً در شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی شرایط برای رگبار و رعد و برق در ساعات بعد از ظهر مهیا خواهد بود.

نظر شما