شناسهٔ خبر: 48784517 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جمله | لینک خبر

رییس کمیته پدافند غیر عامل بیمه مرکزی:

راهبرد بیمه مركزی در پدافند غیر عامل شكلی و ظاهری نیست

جلسه کمیته پدافند غیر عامل بیمه مرکزی با حضوررئیس و اعضای این کمیته و مدیرکل اقتصادو رفاه سازمان پدافند غیر عامل برگزار شد. رییس کمیته پدافند غیر عامل بیمه مرکزی گفت: تحقق این امر مورد نظر برای عملیاتی شدن این راهبرد در پیاده سازی الزامات مورد نظر پدافند غیر عامل و اجرایی شدن تصمیمات، اقدامات […]

صاحب‌خبر -

جلسه کمیته پدافند غیر عامل بیمه مرکزی با حضوررئیس و اعضای این کمیته و مدیرکل اقتصادو رفاه سازمان پدافند غیر عامل برگزار شد.
رییس کمیته پدافند غیر عامل بیمه مرکزی گفت: تحقق این امر مورد نظر برای عملیاتی شدن این راهبرد در پیاده سازی الزامات مورد نظر پدافند غیر عامل و اجرایی شدن تصمیمات، اقدامات و فرایند های انجام کار میسر می شود.
هادی عبداللهی معاون توسعه مدیریت و منابع و رییس کمیته پدافند غیر عامل بیمه مرکزی اضافه کرد: فعالیت های بیمه مرکزی به عنوان نهاد حاکمیتی، نقش بسزایی در سطح جامعه، اقتصاد ملی و حتی روابط بین المللی ایفا می کند ودر این مسیر رعایت سیاست های تدوین شده در حوزه پدافند غیر عامل لازم است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از تعامل و همکاری دو سویه با سازمان پدافند غیر عامل به عنوان عامل مهم برای تاثیر گذاری بیشتر اقدامات مورد نظرسازمان یاد کرد و ادامه داد: بیمه مرکزی به عنوان یکی از سازمان مهم درکشور در رابطه با پدافند غیر عامل با اقداماتی مانند تهیه و تدوین سند راهبردی پدافند غیر عامل، هوشمندسازی ساختمان بیمه مرکزی و مراقبت از اطلاعات دراختیار، ارتباط مطلوبی با این سازمان دارد.
مدیرکل اقتصادی و رفاه سازمان پدافند غیر عامل نیزگفت: مفهوم برقراری امنیت در دو حوزه عینی و ذهنی مطرح می شود، ما در مباحث امنیت عینی مشکلی نداریم ولیکن در حوزه امنیت ذهنی نمی توان بصورت قاطع حرف زد.
مصطفی طزری اضافه کرد دستگاهها در پاس کردن استانداردهای ایمنی مشکلی ندارند هرچند نمی توان از خلا های امنیتی و دفاعی غافل شد، در این زمینه از سالهای گذشته سیاست ها و ماموریت هایی برای دستگاهها تهیه و ابلاغ شده که یکی از مهم ترین محورها موضوع هوشمندسازی در برابر بروز خطرات است.
وی با تشکر از اقدامات بیمه مرکزی در حوزه پدافند غیر عامل گفت : بیمه مرکزی در حوزه مسوولیت های اجتماعی نیز می تواند اقدامات موثری را هم برای خود و هم برای سایر شرکت های زیر مجموعه با توجه به ظرفیت های گفتمان سازی که در اختیار دارد انجام دهد.

نظر شما