شناسهٔ خبر: 48715811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سرهنگ محمد قانعی‌نژاد:

تعداد ۷۱۰ خودروی غیربومی از جاده‌های خراسان رضوی بازگردانده شدند

موج نیوز

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی: بدلیل وضعیت بحرانی در خراسان رضوی و شیوع شدید ویروس کرونا، پلیس راهور اقدام به بازگرداندن خودروهای غیربومی از روز گذشته و از مبانی ورودی شهرهای استان کرده است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ محمد قانعی‌نژاد جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی اعلام کرد: رانندگان ۷۱۰ دستگاه خودروهای غیربومی از ورودی شهر‌های با وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی بازگردانده شدند.

سرهنگ محمد قانعی‌نژاد در ادامه افزود: بدلیل وضعیت بحرانی در استان و شیوع شدید ویروس کرونا در خراسان رضوی ، پلیس راهور اقدام به بازگرداندن خودروی غیربومی از روز گذشته و از مبانی ورودی شهرهای استان کرده است.

جانشین رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی همچنین اظهار کرد: مالکان ۲۸۵ دستگاه خودروی غیربومی نیز دیروز با تخلف ورود به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی استان جریمه شدند.

 وی تصریح کرد: رانندگان ۸۵۰ دستگاه خودروی غیربومی نیز دیروز از پلیس تذکر گرفتند.

جانشین رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی بیان کرد: دیروز یک فقره تصادف فوتی با یک متوفی و هفت فقره تصادف جرحی با ۹ مجروح در جاده‌های استان رخ داده‌ است.

قانعی‌نژاد در خاتمه خاطر نشان کرد: آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مشهد و استان خراسان رضوی در پنجمین موج طغیان ویروس همه‌گیر به طور نگران‌کننده‌ای در حال افزایش است.

نظر شما