شناسهٔ خبر: 48713326 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

الجزیره خبر داد؛

شلیک ۳ راکت از لبنان به فلسطین اشغالی/ ارتش اسرائیل جنوب لبنان را هدف قرار داد (تصاویر و فیلم)

الجزیره اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به شلیک ۳ راکت به سمت اراضی اشغالی، مناطقی را در جنوب لبنان هدف حمله توپخانه‌ای قرار داده است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، الجزیره اعلام کرد که ۳ راکت از لبنان به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده که دو راکت به منطقه کریات شمونه در شمال اراضی اشغالی اصابت کرده است.

 

الجزیره اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به شلیک ۳ راکت به سمت اراضی اشغالی، مناطقی را در جنوب لبنان هدف حمله توپخانه‌ای قرار داده است.

 

شبکه کان اعلام کرد که مقامات نظامی و امنیتی اسرائیلی جلسه‌ای اضطراری را با حضور نفتالی بنت، بنی گانتز و آویو کوخاوی نخست وزیر، وزیر جنگ و رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به منظور برآورد اوضاع پس از حمله راکتی از سمت لبنان برگزار کردند.

 

منابع صهیونیستی همچنین از آتش‌سوزی در منطقه کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی در پی حمله راکتی از سمت لبنان خبر دادند. بنابراین گزارش،  سامانه گنبد آهنین نتوانسته از ۳ راکت شلیک شده، دو راکت را رهگیری و منهدم کند.

 

شبکه کان همچنین  اعلام کرد که مقامات نظامی و امنیتی اسرائیلی جلسه‌ای اضطراری را با حضور نفتالی بنت، بنی گانتز و آویو کوخاوی نخست وزیر، وزیر جنگ و رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به منظور برآورد اوضاع پس از حمله راکتی از سمت لبنان برگزار کردند.

 

منابع صهیونیستی:شلیک راکت از سمت لبنان، کار گروه‌های فلسطینی است

 

شبکه  کان اعلام کرد که شلیک 3 راکت از جنوب لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی کار گروه‌های فلسطینی بوده است.

 

همچنین نوعم امیر خبرنگار شبکه 20 تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که هرچند برخی می‌خواهند شلیک راکت از سمت لبنان را به تنش با ایران نسبت دهند، اما حقیقت این است که به احتمال زیاد شلیک این راکت‌ها کار یک گروه وابسته به حماس به خاطر ممانعت رژیم صهیونیستی از تحویل کمک‌های مالی قطر به غزه بوده است.

 

شبکه کان اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی لحظاتی پیش مجددا حمله توپخانه‌ای به مناطق مرزی جنوب لبنان را در واکنش به شلیک راکت به سمت اراضی اشغالی ازسرگرفته است.

 



الجزیره خبر داد؛شلیک ۳ راکت از لبنان به فلسطین اشغالی ارتش اسرائیل جنوب لبنان را هدف قرار داد (عکس و فیلم) 2

الجزیره خبر داد؛شلیک ۳ راکت از لبنان به فلسطین اشغالی ارتش اسرائیل جنوب لبنان را هدف قرار داد (عکس و فیلم) 3

الجزیره خبر داد؛

شلیک ۳ راکت از لبنان به فلسطین اشغالی ارتش اسرائیل جنوب لبنان را هدف قرار داد (عکس و فیلم) 4

الجزیره خبر داد؛

شلیک ۳ راکت از لبنان به فلسطین اشغالی ارتش اسرائیل جنوب لبنان را هدف قرار داد (عکس و فیلم) 5

انتهای پیام/م.ت/

نظر شما