شناسهٔ خبر: 48710161 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

لوکاکو، هدف چلسی برای تقویت خط حمله؛ اینتر قصد ندارد ستاره بلژیکی را از دست بدهد

صاحب‌خبر -
لوکاکو، هدف چلسی برای تقویت خط حمله؛ اینتر قصد ندارد ستاره بلژیکی را از دست بدهد
خبرگزاری آریا- روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر هدفی جدی برای چلسی است.
به گزارش آریا، اینتر پیشنهاد مهم چلسی برای روملو لوکاکو را رد کرده است. چلسی حاضر شده بود 100 میلیون یورو به علاوه مارکوس آلونسو را به اینتر بدهد. امتناع نراتزوری از پذیرفتن این پیشنهاد باعث ناراحتی لوکاکو نشده است چراکه او در حال حاضر تمایل زیادی برای بازگشت به لیگ برتر انگلستان از خود نشان نداده است. با این حال باشگاه انگلیسی ممکن است مجددا با پیشنهادی جدید و بهبود یافته از نظر مالی اقدام کند. 
اگر چنین اتفاقی رخ دهد آنگاه تصمیم لوکاکو تعیین کننده خواهد بود. اگر مهاجم بلژیکی به آبی های لندن پاسخ مثبت دهد آنگاه اینتر نیز احتمالا مجبور به فروش او می شود. فابریتزیو رومانو نیز گزارش داده ارزش این پیشنهاد با گنجانده شدن نام مارکوس آلونسو در معامله به 100 میلیون یورو رسیده است. از آنجا که اینتر قصد دارد لوکاکو را حفظ کند بنابراین این پیشنهاد را رد کرده است. 
چلسی پس از رد شدن پیشنهادش توسط اینتر آماده اقدام مجدد است. روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر اگر به چلسی پاسخ مثبت دهد آنگاه نراتزوری احتمالا مخالفتی برای فروش او نشان نخواهد داد. به نقل از اسکای ایتالیا مثل جانلوکا دی مارتزیو، پیشنهاد چلسی به اینتر برای جذب روملو لوکاکو 100 میلیون یورو به علاوه مارکوس آلونسو بود (پیشنهادی با ارزش کلی 110 میلیون یورو) که مورد موافقت قرار نگرفت. چلسی به اصرار برای جذب مهاجم سابقش ادامه می دهد و عزم خود برای متقاعد کردن او و همچنین اینتر را جزم کرده است.
چلسی اکنون آماده ارائه پیشنهاد جدید است که اگر این پیشنهاد 120 میلیون یورو به صورت نقدی و بدون وارد شدن نام بازیکنی به معامله باشد، آنگاه برای اینتر سخت است که آن را رد کند. در این صورت باشگاه ایتالیایی تصمیم را به لوکاکو واگذار می کند. پروژه موفق چلسی، اصرار این باشگاه برای بازگرداندن لوکاکو، تضمین دستمزد بیشتر به او و همچنین تغییرات اینتر در ماه های اخیر (جدایی کونته) ممکن است در نهایت باعث شود که مهاجم بلژیکی این بار دیگر نتواند پیشنهاد آبی های لندن را رد کند. اگر لوکاکو با حدود 120 میلیون یورو راهی چلسی شود گران ترین خرید تاریخ لیگ برتر انگلستان نام خواهد گرفت. 
روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر که در ابتدا تمایل زیادی برای جدایی از این باشگاه نداشت، اکنون دیگر مشکلی برای انتقال به چلسی ندارد. چلسی آماده ارائه پیشنهادی 130 میلیون یورویی به اینتر برای جذب روملو لوکاکو است. پیشنهاد اول چلسی 115 میلیون یورو بود (100 + مارکوس آلونسو با ارزش 15 میلیون یورویی) اما اینتر این پیشنهاد را نپذیرفت.
این مهاجم بلژیکی که در ابتدا به دنبال جدایی از نراتزوری نبود، حالا برای جدایی از این تیم و انتقال به چلسی از خود انعطاف و علاقه نشان داده و به نظر می رسد قرار است با آبی های لندن به توافق بر سر دستمزد سالانه 12 میلیون یورویی (به علاوه پاداش) برسد. لوکاکو در هر فصل 7.5 میلیون یورو از اینتر دستمزد دریافت می کند و بنابراین این پیشنهاد از نظر مالی برای او جذاب خواهد بود. پروژه موفق چلسی در سال های اخیر و همچنین اصرار این باشگاه برای بازگرداندن لوکاکو به استمفوردبریج نیز دلایل دیگری است که باعث شده این مهاجم 28 ساله دیگر مشکلی برای انتقال نداشته باشد.
به نظر می رسد چلسی برای جذب روملو لوکاکو در ساعات آینده پیشنهاد جدیدی به اینتر ارائه خواهد کرد. پیشنهاد آبی های لندن حتی ممکن است به 120 میلیون یورو و وارد شدن نام یک بازیکن به معامله برسد. اینتر این پیشنهاد را به احتمال زیاد قبول می کند و لوکاکو نیز شاید برای بازگشت به استمفوردبریج چراغ سبز نشان دهد.
اگر لوکاکو جدا شود، اینتر با پول به دست آمده به جذب جایگزین او فکر خواهد کرد. به نظر می رسد مدیران نراتزوری می خواهند برای سیمونه اینزاگی دو مهاجم با ویژگی هایی متفاوت به خدمت بگیرند تا با ورود آنها و حضور مارتینز و سانچز، بخش هجومی تیم تکمیل شود. دو بازیکنی که اینتر به جذب همزمان آنها علاقه مند است دوان زاپاتا از آتالانتا و خواکین کوریا از لاتزیو نام دارند. اگر چلسی لوکاکو را جذب کند آنگاه تامی آبراهام می تواند از این باشگاه انگلیسی جدا شود و با آتالانتا قرارداد امضا کند که این باعث خواهد شد آتالانتا نیز برای فروش زاپاتا به اینتر چراغ سبز نشان دهد.
منابع نزدیک به اینتر تأیید کرده اند که نراتزوری به دلیل مشکلات مالی باید حداقل یک فروش بزرگ دیگر تا پایان ماه جاری میلادی داشته باشد و این موضوع چلسی را برای جذب روملو لوکاکو امیدوار نگه داشته است. اینتر ترجیح می دهد مارتینز را به فروش برساند اما تاکنون فقط برای لوکاکو پیشنهادی مهم روی میز بوده است. مهاجم بلژیکی از حضور در اینتر خوشحال است اما تصور می شود باشگاه سابقش یعنی چلسی یکی از معدود باشگاه هایی است که می تواند او را برای ترک شهر میلان وسوسه کند. باشگاه ایتالیایی 100 میلیون پوند برای مهاجم 28 ساله خود می خواهد.
گاتزتا نیز گزارش داده پیشنهاد ابتدایی چلسی برای لوکاکو که توسط اینتر رد شده، 105 میلیون یورو (90 میلیون پوند) به علاوه مارکوس آلونسو بوده است. چلسی قرار است پیشنهاد خود را افزایش دهد و اگر توافق حاصل شود، دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا و زاپاتا محتمل ترین گزینه ها برای اینتر خواهند بود.

نظر شما