شناسهٔ خبر: 48707036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون کمیته امداد البرز خبر داد؛

کمک ۶.۹ میلیارد تومانی کرجی‌ها به ایتام و فرزندان محسنین

کرج - معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز گفت: از ابتدای سال بیش از ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان توسط حامیان کرجی به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا لشینی صبح چهارشنبه با بیان اینکه کمیته امداد در راستای توانمندسازی و حفظ کرامت انسانی خانواده‌های نیازمند، در تلاش است، اظهار کرد: این نهاد در تلاش است در کنار هم‌افزایی با گروه‌های جهادی و سایر دستگاه‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و منابع موجود و همچنین همراهی و مشارکت خیرین، شرایط تأمین سرپناه مناسب را رفع کند. ۶.۹

وی افزود: در حال حاضر حدود ۲ هزار و ۵۸۰ فرزند طرح اکرام ایتام و محسنین مورد حمایت کمیته امداد شهرستان کرج هستند که توسط بیش از ۱۴ هزار حامی حمایت می‌شوند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان با شماره کارت بانکی اختصاصی، وجوه اهدایی خود را به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند گفت: از ابتدای سال بیش از ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان توسط حامیان کرجی به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز شده است.

وی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون عمده نیاز فرزندان محسنین را مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی تشکیل می‌دهد گفت: مردم نیکوکار می‌توانند برای رفع مشکلات سایر ایتام و فرزندان محسنین با حضور در واحدهای طرح اکرام ایتام و محسنین دفاتر این نهاد در شهرهای استان البرز ضمن دریافت شناسنامه‌های فرزندان معنوی خود در این طرح ثبت‌نام کنند.

نظر شما