شناسهٔ خبر: 48692136 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

المپیک – کشتی – رده بندی | محمد هادی ساروی مدال برنز را از آن خود کرد + تصاویر + ویدیو

صاحب‌خبر -

شفقنا – محمد هادی ساروی از ساعت ۱۵:۴۰ در وزن ۹۷ کیلوگرم در دیدار رده‌بندی برابر «آروی مارتین ساوولاینِن»  از فنلاند به رقابت پرداخت که مدال برنز را از آن خود کرد.

به گزارش شفقنا ورزشی محمد هادی ساروی در تایم اول یک اخطار از داوران گرفت و یک امتیاز هم به حریف او اهدا شد. او در ادامه این کشتی و در تایم دوم مقابل آروی ساوولاینن از فنلاند غوغایی به پا کرد و توانست برابر این رقیب پرانرژی و قدرتمند امتیازات فوق العاده ای بگیرد. ساروی آنقدر زیبا و باهوش روی حملات حریف امتیاز گرفت و کمرگیری کرد تا کشتی گیر فنلاندی را در خاک بنشاند که دو بار تا آستانه ضربه فنی هم پیش رفت. در نهایت ساروی ۹ بر ۲ این کشتی پر افت و خیز را برنده شد تا بالاخره بعد از ۱۰ روز کاروان ایران صاحب مدال شود.

لازم به ذکر است که این مدال برنز ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم، اولین مدال کشتی فرنگی ایران در توکیو بود؛ اگرچه برای فردا هم محمدرضا گرایی نقره خود را قطعی کرده و باید در فینال برای کسب مدال طلا بجنگد.

 

 

 

 

 

 

کشتی - المپیک 2020 توکیو , المپیک 2020 توکیو , کشتی - المپیک 2020 توکیو , المپیک 2020 توکیو , کشتی - المپیک 2020 توکیو , المپیک 2020 توکیو , کشتی - المپیک 2020 توکیو , المپیک 2020 توکیو ,

 

نظر شما