شناسهٔ خبر: 48649530 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

چاپ لیوان تبلیغاتی گزینه مناسب برای تبلیغات بصری

صاحب‌خبر - چاپ لیوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبلیغات کالا و خدمات محسوب می‌شود. زیرا لیوان ابزاریست که همیشه مورد استفاده قرار گرفته و قشرهای مختلف مردم در طول شبانه روز بارها ازآن برای نوشیدن آب، چای و مایعات سرد و گرم دیگر استفاده می‌کنند. در بازار عرضه کالا و خدمات مهم‌ترین عاملی که باعث می‌شود تا شرکت و برند شما شناخته شده گردد تبلیغات مفید و مؤثر است. این تبلیغات علاوه بر به صرفه بودن باید امکان جذب بیشترین تعداد مخاطب و مشتری را به همراه داشته باشد.
 
معمولاً هدایای تبلیغاتی همانند لیوان ماگ محصولاتی نمادین هستند که در تبلیغات و ارتباطات از آن استفاده می‌گردد. چاپ لیوان یکی از معدود روش‌های تبلیغاتی برای برقراری یک ارتباط دوستانه با مشتری و مصرف کننده است. فروشنده با این روش علاوه بر خوشحال کردن مشتری، نام برند و اطلاعات مربوط به آن را به راحتی معرفی کرده و وارد خانه‌ها و محل کار افراد مختلف می‌نماید. تبلیغات با روش چاپ لیوان منجر می‌گردد تا اطلاعات برای مدت طولانی‌تری جلوی چشم مشتری قرار گیرد.

چاپ لیوان حرارتی، چاپ لیوان جادویی، دسته قلبی و دیگر انواع چاپ لیوان و اهدای آن‌ها به عنوان یک روش تبلیغاتی باعث می‌گردد که نام تجاری شما در ذهن‌ها ماندگار شده و برای همیشه در یاد‌ها و خاطره‌ها باقی بماند. بر اساس آمار به دست آمده از یک مؤسسه تحقیقاتی ۸۳ درصد از مصرف‌کنندگان محصولاتی که توسط هدایای تبلیغاتی معرفی شده‌اند را به راحتی به یاد داشتند و تنها ۷ درصد آنان نام برند محصولاتی که توسط تلویزیون دیده‌اند را در به یاد آوردند. این آمار گویای موفق بودن تبلیغات توسط چاپ لیوان و سایر هدایای تبلیغاتیست.

لیوان‌های ماگ در بسیاری موارد به عنوان یک وسیله شخصی توسط افراد مختلف در همه جا حمل می‌شود. با درج لوگو، چاپ برند و خیلی اطلاعات دیگر بر روی لیوان و هدیه آن به افراد با سنین مختلف می‌توانید به راحتی در تمام مکان‌ها تبلیغات بصری از برند خود را داشته باشید و نام تجاریتان را در اذهان مردم ماندگار کنید. انواع مختلف چاپ لیوان وجود دارد که توسط شرکت‌های تبلیغاتی با کیفیت‌های مختلف انجام می‌شود. چاپ تامپو، چاپ لیزر و... بر اساس جنس لیوان و نوع طرح آن انتخاب و در چاپ تبلیغات روی لیوان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه برخی از انواع چاپ لیوان‌های مورد استفاده در تبلیغات را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مطالب همراه ما باشید.

چاپ لیوان حرارتی
اکثر شما با لیوان حرارتی آشنایی دارید و شاید یکی از این نوع لیوان‌ها را در خانه یا محل کار خود داشته باشید. لیوان‌های حرارتی از محبوبیت خاصی بین افراد برخوردار است و یکی از بهترین گزینه‌ها جهت هدیه دادن محسوب می‌شود. بدنه لیوان‌های حرارتی یا همان لیوان‌های جادویی که معمولاً به رنگ مشکی هستند بر اثر گرما تغییر رنگ داده و نوشته و تصاویر درج شده بر روی لیوان مشخص می‌گردد. این نوع چاپ لیوان خاص و منحصر به فرد بوده و بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.
 
چاپ لیوان‌های حرارتی از طریق سابلیمیشن که به شکل ترنسفر حرارتی طرح است انجام می‌گردد و از کیفیت چاپ و ماندگاری بسیار بالایی به دلیل سرامیکی بودن بدنه برخوردار است. این لیوان‌های حرارتی به دو دسته‌اند یا داخل رنگی هستند و یا داخل آن‌ها به رنگ همان پوشش رویی آن است. چاپ لیوان حرارتی گزینه‌ای بسیار عالی جهت هدیه دادن و خوشحال کردن مشتری محسوب شده و چهره شما را در ذهن مشتری ماندگار می‌سازد. ارتفاع این لیوان‌ها غالباً ۹/۵ سانتی متر و قطر ان ۸ سانتی متر است. اندازه فضای قابل چاپ لیوان نیز ۹/۵× ۲۰ است.

این لیوان‌ها به راحتی قابل شستشو بوده و با ابر نرم به آسانی تمیز می‌گردد. اگر قصد تبلیغات برند و نام تجاری خود را از طریق چاپ لیوان دارید ما به شما چاپ لیوان جادویی را پیشنهاد می‌کنیم چون این هدیه برای مشتریانتان بسیار هیجان‌انگیز است و جزو تبلیغات ماندگار محسوب می‌شود.

لیوان دسته قلبی
لیوان‌های دسته قلبی یکی از فانتزی‌ترین و زیباترین لیوان‌های سرامیکیست که در بین افراد به خصوص جوانان و نوجوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است. البته مشتری اصلی این نوع از لیوان‌ها خانم‌ها هستند و با دریافت آن به عنوان یک هدیه بسیار خوشحال و هیجان زده می‌شوند. چاپ لیوان‌های دسته قلبی مناسب چاپ عکس‌های مراسمات خاص نظیر ازدواج و تولد است زیرا این نوع از لیوان‌ها قابلیت چاپ عکس با بهترین و بالاترین کیفیت را دارند. سیستم چاپ لیوان دسته قلبی سابلیمیشن است که تصاویری بسیار درخشنده و شفاف را تولید می‌کند.

این لیوان‌های جذاب به دلیل رنگی بودن داخل آن می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای ست کردنشان با رنگ لوگوی شرکت و یا کسب و کارتان باشد. ارتفاع لیوان دسته قلبی معمولاً ۹/۵ سانتی متر و قطر آن ۸ سانتی متر است. سایز قسمت چاپ لیوان نیز ۹/۵×۲۰ سانتی متر می‌باشد. این لیوان کاملاً قابل شستشو بوده ولی پیشنهاد می‌شود که به صورت دستی تمیز گردد و با ماشین ظرفشویی شسته نشود.

چاپ لیوان تبلیغاتی در چاپ مدرن یاس
 
چاپ مدرن یاس یکی از معروف‌ترین و متبحرترین شرکت‌های چاپ و تبلیغات در ایران است که کلیه خدمات چاپ و تبلیغات شما را با کیفیتی بسیار عالی و قیمتی بسیار مناسب در کوتاه‌ترین زمان ممکنه انجام می‌دهد. یکی از خدمات ارائه شده توسط این شرکت چاپ لیوان است به این صورت که به بهترین روش ممکنه، لوگو و طرح‌های درخواستی شما را بر روی انواع لیوان‌ها با روش‌ها و سیستم‌های مختلف چاپ و ماندگار می‌سازد. چاپ لیوان حرارتی یا همان چاپ لیوان جادویی، چاپ بر روی لیوان دسته قلبی، چاپ روی لیوان سفید سرامیکی و... از جمله چاپ لیوان‌هایی هستند که توسط شرکت چاپ مدرن یاس انجام می‌گرد. از دیگر خدمات این شرکت میتوان به چاپ بنر نیز اشاره کرد .

با توجه به قیمت پایین چاپ لیوان و با صرفه بودن تبلیغات توسط این وسیله پرکاربرد شما می‌توانید به راحتی یک تبلیغات گسترده و ماندگار داشته باشید به طوری که هر زمان مصرف‌کننده از این لیوان‌ها برای نوشیدن مایعات استفاده می‌کند ناخودآگاه متوجه نام تجاری و لوگوی شما خواهند شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و انواع چاپ و بازدید از نمونه کارهای لیوان‌های چاپ شده می‌توانید به وبسایت چاپ مدرن یاس مراجعه کرده و ضمن بازدید از تمامی مطالب و عکس‌های مندرج در آن از راهنمایی متخصصین این مجموعه نیز برای داشتن یک تبلیغات خوب و با کیفیت بهرمند شوید.

برای ارتباط با این مجموعه میتوانید به آدرس print-modernyas.ir مراجعه نمایید  و یا با شماره 33713374-021  تماس حاصل فرمایید . 
 

نظر شما